Jump to content

10 car garages

gta4everonmyps3

Recommended Posts

Geplaatst:

Das allemaal leuk en aardig, maar het werkt alleen als je je PS3 ook op het internet aansluit. Een PSN account alleen is niet genoeg.

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta4everonmyps3

23

• FcUtreg4Life

12

• LethalMaximus73

6

• MostWantedKid

4

Geplaatst:

oooww dit is dus betalend ????? Ik heb ene account aangemaakt waar ik mijn adres en heel men prive moet aanmelden en nu zie ik dus dat het betalend is??

Geplaatst:

PSN account is gratis.

Playstation plus abonnement moet je voor betalen, maar is niet nodig voor GTA-Online. Deze zou ik dus niet nemen.

Geplaatst:

pppff echt laat alles vallen zou ik zeggen :( dus nu ook nog eens internet aansluiten aan men ps 3 ?? Hoe doe ik zoiets nu ???? Ik speel ps3 NIET op de computer maar op de televisie en daar is negrens ene internetaansluiting in de buurt ;( mijn pc en tv is compleet apart van elkaar

Geplaatst:

Als je internet hebt dmv 'n kabel naar je PC, dan moet je er 'n router tussen zetten met 1 kabel voor je PC en 'n 2e die je aansluit op je PS3.

Draadloos internet kan natuurlijk ook, maar daarvan weet ik ook niet hoe dat werkt en/of hoe je dit split.

Geplaatst:

Als je draadloos wilt gaan (dus zonder kabel) zou ik deze pagina even doorlezen.

:D zou niet eens weten hoe ik draadloos op de pc werk !!!! Laat staan deze. Neen echt ik vindt het de moeite dan niet als men enkel online kan 10 wagens houden. Al die multimedia en luxe gadgets voor de jeugd vindt ik maar niks. Tegenwoordig kan een kind van 6 al met die dingen werken. Ik ben 40 en al te oud ervoor

wat ook : als je via het internet gta aan het spelen bent, moet je terwijl je speelt dat OOK betalen, want internet is niet gratis !!!! Gewoon ps3 op tv wel.

Geplaatst:

Ja dûh, maar als we zo gaan beginnen is het spel en de console ook niet gratis. :7 De tv ook niet btw...

Maar je moet en zal een PSN account hebben EN internet op je PS3 hebben wil je een 10 car garage.

Geplaatst:

Als je draadloos wilt gaan (dus zonder kabel) zou ik deze pagina even doorlezen.

:D zou niet eens weten hoe ik draadloos op de pc werk !!!! Laat staan deze. Neen echt ik vindt het de moeite dan niet als men enkel online kan 10 wagens houden. Al die multimedia en luxe gadgets voor de jeugd vindt ik maar niks. Tegenwoordig kan een kind van 6 al met die dingen werken. Ik ben 40 en al te oud ervoor

Is natuurlijk ook waar je interesses liggen en anders vraag je gewoon ff iemand die daar wel verstand van heeft in de familie of vrienden kring van je om het mischien voor je te regelen.

Ik ben ook 40 en gelukkig voel ik me daar niet te oud voor ;).

Wat ik niet weet google ik wel.

Geplaatst:

Is natuurlijk ook waar je interesses liggen en anders vraag je gewoon ff iemand die daar wel verstand van heeft in de familie of vrienden kring van je om het mischien voor je te regelen.

:D ja oud ben ik niet anders zou ik het niet spelen. Maar gewoon, al die nieuwe gadgets enzo ik ben er niet in thuis. Maar wat andere zeggen, tv en ps3 is ook niet gratis, ok maar dat koop je 1malig. Internet is verschrikkelijk duur. Helaas heb ik gene familie/vriendenkring maar dit is geen erg. Ik zal wel zo de 4 car garage nemen

Geplaatst: (bewerkt)

Internet is misschien wel duur, maar dat heb je toch al? Het is niet zo dat je 'n 2e internetabonnement aan moet schaffen, hooguit 'n router en 'n extra netwerkkabel. Dat hoeft niet meer te kosten dan E.30,- en das eenmalig.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Geplaatst: (bewerkt)

:D ja oud ben ik niet anders zou ik het niet spelen. Maar gewoon, al die nieuwe gadgets enzo ik ben er niet in thuis. Maar wat andere zeggen, tv en ps3 is ook niet gratis, ok maar dat koop je 1malig. Internet is verschrikkelijk duur. Helaas heb ik gene familie/vriendenkring maar dit is geen erg. Ik zal wel zo de 4 car garage nemen

Ik neem aan dat je gewwon een vaste internet abonnement hebt bij kpn of ziggo of wat van provider je ook hebt dan?

Het enigste wat je zou moeten aanschaffen zodat je online kan spelen met mensen online of gewoon alleen online, wat je zelf wil, is een router. die heb je al voor een paar tientjes.

Op je modem aansluiten, de kabel die normaal van modem naar pc gat in router drukken, een zelfde soort kabel van de router naar ps3 aansluiten.

Waarchijnlijk moet je dan ff de stroom van je modem afhalen en na 30 seconden weer aansluiten. dan moet het gewoon werken.

En psn account maken dat je online kan gamen, en die is gratis.

Je hoeft playstation plus niet te nemen.

Het internet kost niks extra's als je een normaal abbonement hebt, en ik neem aan dat je niet zoals vroeger per tik betaald via de telefoon ;)

Bewerkt: door LethalMaximus73
Geplaatst:

mja heb geen zin in draden trekken tot beneden aan de kamer ! Heel het huis door de draad trekken om wat PS3 te spelen :s dacht het niet ! Sorry. En draadloos is geen optie! Trouwens, waarom maken ze het allemaal zo eigenlijk? Binnenkort komt de 6 uit en is het enkel ps4 en weer nieuwe console, allemaal puur commerce :(

Geplaatst:

"Binnenkort komt de 6 uit" is toch een tikkie optimistisch. Je zult de eerst komende 2 jaar geen nieuwe GTA meer zien denk ik. Daarnaast is het nog best makkelijk om in Online te geraken. Ja, je moet een ethernet-kabel in je 360/PS3 hebben zitten en een Gold/PSN-abonnement maar veel meer dan dat is het niet.

Geplaatst:

"Binnenkort komt de 6 uit" is toch een tikkie optimistisch. Je zult de eerst komende 2 jaar geen nieuwe GTA meer zien denk ik. Daarnaast is het nog best makkelijk om in Online te geraken. Ja, je moet een ethernet-kabel in je 360/PS3 hebben zitten en een Gold/PSN-abonnement maar veel meer dan dat is het niet.

Ik weet ondertussen dat ik een "kabel" in mijn ps3 moet steken ! Maar dat gaat NIET ! Ik kan niet men heel huis door de internet kabel trekken tot aan de console! Niet bij iedereen gaat het om internet / tv / ps3 samen in 1 ruimte te hebben kort op elkaar. Dan moet ik beginnen draden leggen en verlengingen en heb daar geen zin in !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...