FcUtreg4Life Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Tsja .... dan zal je toch aan draadloos moeten, of het houd gewoon op voor je. Dan maar geen GTA-Online spelen. Het is het een of het ander, allebei gaat niet. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Tsja .... dan zal je toch aan draadloos moeten, of het houd gewoon op voor je. Dan maar geen GTA-Online spelen. Het is het een of het ander, allebei gaat niet. Precies en daar komt dan die router van pas die je kan kopen, die zijn meestal wel met wifi, of als je modem ook wifi kan, kan het via je modem doen. Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 18 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Tsja .... dan zal je toch aan draadloos moeten, of het houd gewoon op voor je. Dan maar geen GTA-Online spelen. Het is het een of het ander, allebei gaat niet. Precies en daar komt dan die router van pas die je kan kopen, die zijn meestal wel met wifi, of als je modem ook wifi kan, kan het via je modem doen. wifi , ook al zo een woord da ik ni ken. Ik zal het zo wle spelen zonder die online toestanden. Toch bedankt allen Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Tsja .... dan zal je toch aan draadloos moeten, of het houd gewoon op voor je. Dan maar geen GTA-Online spelen. Het is het een of het ander, allebei gaat niet. Precies en daar komt dan die router van pas die je kan kopen, die zijn meestal wel met wifi, of als je modem ook wifi kan, kan het via je modem doen. wifi , ook al zo een woord da ik ni ken. Ik zal het zo wle spelen zonder die online toestanden. Toch bedankt allen Wifi/draadloos Veel plezier nog Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 even nog terzake ivm GTA gewoon en ONLINE : Heeel vaak kom ik op you tube iets tegen zoals verborgen Vacca location enzo, en dan ga ik naar de plaats en zie ik niets, en blijkt dat het om ONLINE te gaan maar vermelden ze dat gewoon niet. Alsof er geen verschil is tussne GTA 5 en GTA 5 ONLINE of tenzij iedereen ONLINE speelt ? Want ik heb nergens geheime locaties hoor Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Denk idd dat het gros van de GTA spelers zich voornamelijk richt op GTA-Online. Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Denk idd dat het gros van de GTA spelers zich voornamelijk richt op GTA-Online. dan is het inderdaad zo dat men "verplicht ! " online moet spelen? Want vrees dat die wagens als Monroe, de Z type, JB700, Cheetah ,..... altijd buiten stock zouden blijven. Wat jammer is, ook al heb je miljoenen geld. Wat ik wel voor had bij impound is een Vacca voor 250. De T (Adder) is niet mooi en de Stinger zeker niet. Kga eens kijken of het eventueel lukt met kabel internet tot aan men ps3 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Buiten stock? Die voertuigen zijn gewoon allemaal te kopen op het einde van de game. Ik speel ook geen online, het enige wat ik misloop is de Khamelion en enkele details. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Precies. Ik weet 't niet zeker, maar denk zelf dat deze vrijgespeeld worden na de Devon missies waarin je ze steelt. Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 ok geduld oefenen dus. Ik zit nu aan de Hotel assasination. Maar weet niet eens of ik de missies wel in volgorde speel. In tegenstelling tot GTA 4 zijn er bij de 5 op de Wiki pagina nog heel veel tekst en uitleg over missies in het rood. Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 30 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 OK nog 1 vraagje ivm ONLINE Ik heb nu dus een cheat gedaan en heb 100% en 999miljard dollar (?) en kan alles kopen wat er maar te kopen valt bij de luxe auto's enzo, dus kan wel 20 cheetahs, Vacca's, Monroe's, .... kopen, gelukkig en blij maar ik heb nog steeds maar bij elk personage 2+4 garage opslagplaatsen. Wat als ik online begin, moet i terug van 0 beginnen? Kan ik ook mijn ps3 aansluiten op mijn laptopscherm? Want zoals geweten mijn tv reikt niet tot aan pc Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Online staat volledig los vd Single-Player, dus die SP miljarden kun je niet gebruiken in Online. Ga je Online spelen, dan zul je dus opnieuw je fortuin moeten vergaren en dat kan op 3 manieren. 1, Cheats & Glitches - Dit is sterk af te raden omdat R* dit niet toestaat en illegaal verkregen tegoeden verwijderd. 2, Shark Cards - Deze kun je kopen in de In-Game Playstation Store vanaf $2,99 ($100.000,-) t/m $19,99 ($1.250.000,-) 3, Missies, Races, Deathmatches etc. - Simpelweg door Online te spelen ipv er alleen tijd doorbrengen en anderen het leven zuur maken. Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 30 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Online staat volledig los vd Single-Player, dus die SP miljarden kun je niet gebruiken in Online. Ga je Online spelen, dan zul je dus opnieuw je fortuin moeten vergaren en dat kan op 3 manieren. 1, Cheats & Glitches - Dit is sterk af te raden omdat R* dit niet toestaat en illegaal verkregen tegoeden verwijderd. 2, Shark Cards - Deze kun je kopen in de In-Game Playstation Store vanaf $2,99 ($100.000,-) t/m $19,99 ($1.250.000,-) 3, Missies, Races, Deathmatches etc. - Simpelweg door Online te spelen ipv er alleen tijd doorbrengen en anderen het leven zuur maken. Simpelweg door Online te spelen ipv er alleen tijd doorbrengen en anderen het leven zuur maken ???? Dus iemand die GTA ONLINE wil spelen is verplicht om met andere te spelen? Je kan niet gewoon in je eentje gezellig amuzeren? Het enige wat mij interesseert aan ONLINE spel is dat ik dan 10 wagens kan plaatsen, verder echt NIETS ! Reageren
thebig Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Je kan jezelf zeker alleen amuseren, daar is er Single Player voor. Daarom noemen ze het ook Single Player. Heeft compleet dezelfde opties als Online, dus vind ik de reactie van FcUtreg4Life volledig terecht. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Online staat volledig los vd Single-Player, dus die SP miljarden kun je niet gebruiken in Online. Ga je Online spelen, dan zul je dus opnieuw je fortuin moeten vergaren en dat kan op 3 manieren. 1, Cheats & Glitches - Dit is sterk af te raden omdat R* dit niet toestaat en illegaal verkregen tegoeden verwijderd. 2, Shark Cards - Deze kun je kopen in de In-Game Playstation Store vanaf $2,99 ($100.000,-) t/m $19,99 ($1.250.000,-) 3, Missies, Races, Deathmatches etc. - Simpelweg door Online te spelen ipv er alleen tijd doorbrengen en anderen het leven zuur maken. Simpelweg door Online te spelen ipv er alleen tijd doorbrengen en anderen het leven zuur maken ???? Dus iemand die GTA ONLINE wil spelen is verplicht om met andere te spelen? Je kan niet gewoon in je eentje gezellig amuzeren? Het enige wat mij interesseert aan ONLINE spel is dat ik dan 10 wagens kan plaatsen, verder echt NIETS ! Je kan in online je ook wel best alleen vermaken, veel missies en races zijn goed alleen te doen als je dat leuker vind, alleen zoals deathmatch, capture en sommige missies heb je vrienden bij nodig. maar als je het niet erg vind die niet te doen, kan je in een invite only sessie te beginnen of gewoon solo sessie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.