Jump to content

10 car garages

gta4everonmyps3

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan jezelf zeker alleen amuseren, daar is er Single Player voor. Daarom noemen ze het ook Single Player.

Heeft compleet dezelfde opties als Online, dus vind ik de reactie van FcUtreg4Life volledig terecht.

Heb nergens gezegd dat ik de reactie van FcUtreg4Life onterecht vind he !!!! Ik speel mijn GTA's niet zoals de meeste het doen door die missies enzo te doen, ik heb veel liever gewoon als in het dagelijks leven rond rijden en gebouwen ingaan en huizen kopen ipv die missies. Ieder zijn ding. Gewoon zonder die online heb je weinig plaats om autos te zetten, 4+2 . Dat is alles wat ik wou, enkel 10 car garages waarover het onderwerp hier gaat eigenlijk.

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta4everonmyps3

23

• FcUtreg4Life

12

• LethalMaximus73

6

• MostWantedKid

4

Geplaatst:

Naar mijn weten heeft elk personage een eigen garage waar hij een auto of twee in kwijt kan en daarbij hebben ze nog eens een extra garage waar nog eens een stuk of 4 auto's in kwijt kunnen. Als we dat uitrekenen komen we aan 18 uit, een stuk meer dus dan die 10 in GTA Online.

Bovendien is het in offline veel makkelijker om geld te verdienen dan in online, eenmaal dat je de storyline hebt uitgespeeld, heb je geld zat om elke auto te kopen en te modificeren naar hoe jij dat zelf wilt. Dat terwijl geld verzamelen in Online zeer moeizaam gaat, waardoor je lang moet sparen voor een veel te dure auto. Daarna moet je nog eens hopen geld sparen om die te kunnen modificeren om vervolgens te constateren dat je sommige modificatieopties niet kan gebruiken, gewoonweg omdat je rang te laag is.

Je zegt dat je niet houdt van missies, ik zeg dat, als je inderdaad enkel houdt van auto's modificeren en ermee rondrijden, dat dat in single player vele malen minder moeite kost. Missies spelen moet je sowieso doen om auto's te modificeren zoals je wilt, dan kan je beter de korte pijn doorstaan (al zie ik persoonlijk niet in dat de GTA-storyline niet met plezier kan spelen).

Je moet gewoon begrijpen dat het zeer frustrerend is voor online spelers die op een eerlijke manier hun geld en wagen willen verdienen, dat er opeens iemand komt voorbij gevlamd in een Adder die met de duurste dingen is gemodificeerd.

Geplaatst:

Wat TheBig zegt.

In Online heb je de beschikking over 1 garage voor maximaal 10 auto's

In Single player heb je veel meer ruimte om je auto's te stallen.

Michael heeft 'n 2 car garage bij z'n huis en 'n 4 car garage ergens in de stad, weet zo 1,2,3 niet meer hoe het daar heet.

Franklin heeft 'n 2 car garage bij z'n huis in Vinewood Hills* en 'n 4 car garage in Grove street.

Trevor heeft 'n 2 car garage bij z'n woonwagen, een 4 car garage in Pillbox Hill en kan ook nog 2 voertuigen stallen bij de stripclub*. Daarnaast is er nog de mogelijkheid dat hij 1 tot 3 voertuigen kan stallen bij z'n tijdelijke adres in Vespucci Beach*. Dit weet ik echter niet zeker en zou je uit moeten proberen.

Dat geeft je dus 'n totale opslagcapaciteit van minimaal 20 tot maximaal 23 voertuigen.

* Hiervoor dien je wel de storyline te spelen. Zoniet ... dan heeft Franklin thuis slechts ruimte voor 1 voertuig en vervallen Trevor's parkeerplaatsen bij de stripclub en tijdelijk onderkomen in Vespucci Beach. Maar goed, dan hou je nog steeds ruimte voor 19 voertuigen wat aanzienlijk meer is dan de 10 in Online.

Geplaatst:

Wat TheBig zegt.

In Online heb je de beschikking over 1 garage voor maximaal 10 auto's

In Single player heb je veel meer ruimte om je auto's te stallen.

Michael heeft 'n 2 car garage bij z'n huis en 'n 4 car garage ergens in de stad, weet zo 1,2,3 niet meer hoe het daar heet.

Franklin heeft 'n 2 car garage bij z'n huis in Vinewood Hills* en 'n 4 car garage in Grove street.

Trevor heeft 'n 2 car garage bij z'n woonwagen, een 4 car garage in Pillbox Hill en kan ook nog 2 voertuigen stallen bij de stripclub*. Daarnaast is er nog de mogelijkheid dat hij 1 tot 3 voertuigen kan stallen bij z'n tijdelijke adres in Vespucci Beach*. Dit weet ik echter niet zeker en zou je uit moeten proberen.

Dat geeft je dus 'n totale opslagcapaciteit van minimaal 20 tot maximaal 23 voertuigen.

* Hiervoor dien je wel de storyline te spelen. Zoniet ... dan heeft Franklin thuis slechts ruimte voor 1 voertuig en vervallen Trevor's parkeerplaatsen bij de stripclub en tijdelijk onderkomen in Vespucci Beach. Maar goed, dan hou je nog steeds ruimte voor 19 voertuigen wat aanzienlijk meer is dan de 10 in Online.

Ja van die 2wagens in huis en 4 in garage zei ik al, maar dacht dat alle drie personages 10 wagens konden stallen in online , dus 3x10=30 wagens! Wist niet dat je maar bij 1 enkele personage een 10x garage kon hebben en niet bij alle 3. Wat betreft Trevor in de stripclub, die wagens staan in open lucht geparkeerd en vaak zijn ze opeens weg als je terug naar buiten gaat.

Geplaatst:

In Online speel je niet meer met Franklin, Trevor en Michael, maar met 'n nieuw zelf gecreëerd poppetje. Dat poppetje kan slechts 1 stuks onroerend goed bezitten. Wel is er de mogelijkheid om meerdere online poppetjes aan te maken die allen hun eigen stukje onroerend goed aan kunnen schaffen, maar dat is de enige manier om in Online meerdere garages te bezitten. Echter is het wisselen tussen Online characters zo omslachtig, dat ik daar niet voor zou kiezen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ach ja, in Online kan je je Mechanic je auto laten bezorgen :3

Bewerkt: door Dipsie8
Geplaatst:

droom al jaren van een GTA waarbij je echt zicht met handen op stuur hebt, en gebouwen kan binnengaan en minder focus op missies en geweld. Maar dan zal het GTA nimeer zijn he :) Maar ben niet de enige die klaagt over de TE weinig gebouwen die je kan betreden en amusement die er te vinden is op straat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...