Michaelmps15 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Het gebeurt soms dat als ik rustig GTA aant spelen ben, het spel soms in 1x wegvalt, dan zie je weer het bureaublad, de balk onderin is dan leeg, dan kan ik het weer opnieuw opstarten, dit is soms best wel irritant, vooral als je middenin een missie zit. Soms gebeurt het ook wel eens dat de computer in 1 x opnieuw opstart, en dan zit je net middenin het spel, dit gebeurt zonder op de reset-knop te drukken. Kan iemand me uitleggen wat ik hieraan kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 er zijn heel veel mensen met dit probleem je kunt de search gebruiken p.s. als er staat niet verzenden blah blah blah dan moet je gewoon op rapport verzenden doen dan kun je zien of er updates zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ik raad aan ga terug naar de winkel vraag ander als het dan nog uitvlt ligt het aan je pc die kan het niet aan het word te warm binnenin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.