KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Hey, Ik heb net de laatste heist gedaan, maar die (goedkope) sukkel is neergestort met het goud en nu heb ik heel weinig geld. Is er een manier om de crew opnieuw uit te kiezen? Ik heb gesaved net na de twee voorbereidingen Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Missie-replay misschien staat daar ook de heist tussen. Laat het ons weten als het gelukt is. MVG IamCrazyBrian. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Nee, alleen de voorbereidingen... Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Dus niet de mensen Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Hey, Ik heb net de laatste heist gedaan, maar die (goedkope) sukkel is neergestort met het goud en nu heb ik heel weinig geld. Is er een manier om de crew opnieuw uit te kiezen? Ik heb gesaved net na de twee voorbereidingen heb je ook nog een save van voor die laatste heist en voorbereidingen? dan zou je mischien vanaf daar weer kunnen starten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Je zult er mee moeten leven. Het idee achter de voorbereidingen is dat je bewust nadenkt over de keuzes die je maakt. Je hebt hier nu de verkeerde keuze gemaakt op dat vlak, iets dat je dus in de toekomst kunt vermijden als je weer in dezelfde situatie zit. Met een save voor de voorbereiding had je nog wat gekunnen, nu is het te laat. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 nee Mischien een tip voor de volgende keer mocht je de storymode opnieuw doet meerdere saves te hebben mocht er wat verkeerd gaan Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Ja bedankt allemaal. Is er nog voor te zorgen dat die sukkel niet neerstort Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Ja bedankt allemaal. Is er nog voor te zorgen dat die sukkel niet neerstort Als de missie gewoon volgens plan verloopt, zou er niks mogen gaan, dus was waarschijlijk gewoon pech denk ik.of werd ie geraakt op het laatste moment door iets. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 het was bij de windfarm. Volgens mij is dat standaard. Maar ik dacht dat er misschien een truc ofzo was.. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 (bewerkt) Welke driver had je gekozen? Als het de slechtste was, dan kan hij soms neer storten. Als je de beste had stort hij (geloof ik) niet neer. Bewerkt: 18 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 het was bij de windfarm. Volgens mij is dat standaard. Maar ik dacht dat er misschien een truc ofzo was.. Niet dat ik weet, als het weer misgaat op die manier kan je mischien je zelf afmaken zodat je de laatste checkpoint mischien over nieuw kan doe hehe. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Hangt van de kwaliteit van je crew af. Als je duurste neemt weet je bijna 100% zeker dat ze niet doodgaan. Daarnaast is er soms nog de gelegenheid om het geld op te pakken. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Too bad, maar ... als je de goedkoopste driver hebt gekozen, dan stort deze idd neer bij het windmolenpark ... en daar is helemaal niets tegen te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.