tjarda1999 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Too bad, maar ... als je de goedkoopste driver hebt gekozen, dan stort deze idd neer bij het windmolenpark ... en daar is helemaal niets tegen te doen. Vaak wordt er gezegt neem de goedkoopste mensen voor meer money voor je zelf Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 (bewerkt) Diegene die dat zeggen hebben nog nooit GTA V gespeeld. Bewerkt: 18 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 (bewerkt) Als je geluk heb stort de slechtste driver niet, zoals ik. Maar ik heb dat stukje dan ook 20/30 keer gedaan. Bewerkt: 18 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Ik heb de eerste heist een paar keer overgedaan en gekeken met wie ik het meeste geld eruit kon trekken. Inclusief een paar crew members die ik via een random event had gevonden Met dat team heb ik waar het mogelijk was alle heists gedaan aangezien die niet duurder worden, maar wel beter. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 ach maar domme fouten zijn voor ajax supporter dus maak je een fout bij je laaste heist ben je een kneusje dus ook een ajaxsied (Ps ik ben geen ajaxsied) >>> Door Phoenyxar: "..." Want deze reactie was vooral nodig?<<< Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Maar wel slecht in Nederlands, want het is ajacied. Maar wat wil je met deze discussie bereiken? Heeft hier niks mee te maken? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 (bewerkt) Dus geluk hebben? ach maar domme fouten zijn voor ajax supporter dus maak je een fout bij je laaste heist ben je een kneusje dus ook een ajaxsied (Ps ik ben geen ajaxsied) >>> Door Phoenyxar: "..." Want deze reactie was vooral nodig?<<< Jaloerse PSV'er? Jaloerse Feyenoorder? Bewerkt: 18 januari 2014 door SheldonCooper Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Niet zozeer geluk, maar gewoon niet de goedkoopste teamleden aannemen. Misschien is je crew zo wel wat duurder, maar je neemt wel een grotere buit mee naar huis. In feite hoef je niet de duurste leden mee te nemen, soms heb je ook goedkope teamleden met een goede bijdrage, maar in het algemeen kun je beter maar een beetje meer uitgeven. En ik wil verder vragen om de offtopic-reacties achterwege te laten. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 (bewerkt) Oke bedankt! Als je geluk heb stort de slechtste driver niet, zoals ik. Maar ik heb dat stukje dan ook 20/30 keer gedaan. Ik ga dit wel proberen. Geen andere keuze... En sorry voor de off-topic reactie, maar ik vond dat ik gewoon ff moest antwoorden. Sorry ik zal het niet meer doen EDIT; ik ga het helemaal opnieuw spelen Bewerkt: 19 januari 2014 door SheldonCooper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.