Jump to content

Galaxy s2


mekane

Recommended Posts

Hallo zoals wel in me status update telezen was krijg ik de s2 van me broer hij neemt de s3 ik krijg ze oude s2 als verjaardagscadeau.

Nu heb ik enkele vragen :

is de camera mooi zowel met flits als zonder flits , en de videocamera geeft dat mooie kwaliteit.

is de touschreen aanneembaar voor iemand met redelijk grote handen ( is het vergelijkbaar met een toestel zoals de LG l5 )

de apps open het zich snel facebook whatsapp , instagram ?

wat is jullie ervaring ? qua batterij ?

En wat is de nieuwste officele update van android ?

En wie heeft enige ervaringen met gta sa erop?

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Camera is fatsoenlijk met goede belichting, s'nachts kan je beter geen foto maken. Touchscreen is wel te doen met grote handen, maar het scherm zelf is niet zo groot (4,5 inch).

Ik draai zelf de laatste versie van cyanogenmod omdat:

- ik werd gek van de default crapware van samsung

- batterijduur werd belachelijk slecht (<10 uur standbytijd) op de default Samsung interface

- Sloooooooooooooom

De GPU die erin zit is fatsoenlijk, maar ik heb geen GTA SA erop geïnstalleerd. Heeft je broer wel eens een nieuwe accu gekocht van ebay? Zo nee, dan zou ik dit alvast aanraden. De batterij is na 2 jaar vrijwel volledig versleten (net als elk ander mobiel apparaat). Gelukkig kan je daar wel makkelijk de accu verwisselen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...