panterke Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 hoe geef je dat dan aan uw vriendin als je ps2 hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ga dichtbij je ''vriendin'' staan en selecteer je bloemen en druk op L1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Wat? bloemen wat anders...(staat in topic naam) als je bij haar in de buurt staat op L1 drukken. Waar je haar normaal mee zoent edit: mark B was me 22sec voor Bewerkt: 19 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-Gun Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 hoe geef je dat dan aan uw vriendin als je ps2 hebt? je kan volgens mij geen bloemen geven aan je vriendin <_< (ik weet niet zeker he :unsure: ) :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 hoe geef je dat dan aan uw vriendin als je ps2 hebt? je kan volgens mij geen bloemen geven aan je vriendin <_< (ik weet niet zeker he :unsure: ) :ph34r: Dat kan dus wel. Zie de reactie van Mark B. en Kraay. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.