Jump to content

Auto komt niet in mors mutual insurance lijst


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Mijn favoriete auto is vernietigd door een mongool met een tank en

hij komt niet in de lijst van mors mutual insurance te staan zodat

ik hem kan fixen en weer terug heb.

Waarom komt hij er niet in te staan?

Vriendelijke groeten,

GTAKevin023

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, bij mij ook.

Ik heb nu ook weer z'n geintje ondekt dat je je auto niet in kan stappen als ie in beslag is genomen door politie.

Dan doet ie een poging en dan blijft me poppetje doodstil staan met z'n houding dat ie erin gaat stappen.

Er gebeurd dan niks en dan sta je weer naast je auto. De hele tijd. Kan niet eens me eigen auto in.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ie toch automatisch? En zo niet, hoe krijg ik hem dan terug als hij gewoon nog in me mechanic lijst staat?

Zijn nu trouwens 2 auto's die ik niet meer terug krijg van dat mors mutual insurance.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem gekocht heb, krijg je de verzekering en tracker automatisch erbij. Als je een auto van de straat pakt en de garage inrijdt, dan krijg je er alleen tracker op, en moet je er nog een op verzekering kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem gekocht heb, krijg je de verzekering en tracker automatisch erbij. Als je een auto van de straat pakt en de garage inrijdt, dan krijg je er alleen tracker op, en moet je er nog een op verzekering kopen

Ja, klopt. Heb ik net gezien idd. Maar ik krijg me auto niet meer terug die nou vernietigd is zeker? Want hij staat

nog wel in me lijst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb online nu al een aantal keer gerejoined, het doet het nog steeds niet.

ik heb hetzelde probleem mijn mooie motor was verdwenen

100% verzekerd wel in de mechanic lijst geen reactie van mors

ik dacht misschien kan ik hem triggeren door een andere auto in mijn garage te rijden

vervolgens reed hij hem er gewoon in zonder waarschuwing dus toen was ik mijn motor helemaal kwijt

dit is een bug van de laatste update en moet NODIG gefixxed worden ik ben al niet rijk en dan verdwijnen mijn autos ook nog zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...