Jump to content

Tracker + Mors Mutual, persoonlijke voertuigen veranderen.


salva-mea

Recommended Posts

Ik zou graag een tracker en Mors Mutual in de SP willen zien, dan kan ik met een gerust hart mn mooie dure auto's uit de garage kunnen halen zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik hem kwijtraak en als hij kapot gaat ik hem ook weer terug kan halen.

Misschien ook de mogelijkheid om te persoonlijke voertuigen te veranderen, rij bv met Micheal liever in een Benefactor Schafter.

Zijn dat moeilijke dingen om dat toe te voegen of is dat simpel te veranderen? Ben ik nieuwsgierig naar haha.

Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

* Je voertuigen kunnen verzekeren offline lijkt me vrij nuttig omdat niet iedere speler nu eenmaal netjes met zijn voertuigen omgaat.

* Het veranderen van de Personal Vehicles van Michael, Franklin en Trevor is aan de andere kant vrijwel onmogelijk omdat deze voertuigen (Tailgater, 2d Gen Buffalo, Bodhi) unieke voertuigen zijn en deze in de singleplayer niet buitenom de protagonists spawnen.

Vrijwel zeker dat er op de PC een mod komt die je je voertuigen laat verzekeren in offline.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Er is denk ik wel 'n manier om van Michael's Tailgater en Franklin's Buffalo/Bagger af te komen.

Parkeer Franklin's Buffalo/Bagger in de garage bij z'n ouderlijk huis voordat je de eerste Lester missie speelt. Nadat Lester hem z'n nieuwe huis in de Vinewood Hills geeft, heeft Franklin geen toegang meer tot de garage bij z'n ouderlijk huis.

Parkeer Michael's Tailgater in de Trevor's garage zodra je ondergedoken zit in Sandy Shores. Eenmaal terug in Los Santos heeft Michael geen toegang meer tot deze garage. Ik weet alleen niet wat er gebeurd als Trevor de Tailgater gaat gebruiken. Is de auto nu van hem, of verplaatst hij zich automatisch naar het huis van Michael zodra hij hem ergens anders dan in z'n garage achterlaat.

Maar goed, hiermee raak je ze dus alleen maar kwijt. Ervoor zorgen dat 'n ander voertuig je personal vehicle wordt is niet mogelijk.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...