Jump to content

Waar slaat dit op

Recommended Posts

Geplaatst:

Is dit nieuw of is dit normaal? Iemand blaast met een tank mn auto op en ik moet zelf 10.000 betalen bij mors mutual

Geplaatst:

Dan heeft die gene geen geld om de verzekering van jou car te betalen

Nope dit is niet waar. Om de een of andere manier is de verzekering uitgezet voor die gene. Ik heb het zelf ook eens gehad toen ik dat met een vriend deed, en we waren allebei multi-miljonair. :(

Geplaatst:

Nope dit is niet waar. Om de een of andere manier is de verzekering uitgezet voor die gene. Ik heb het zelf ook eens gehad toen ik dat met een vriend deed, en we waren allebei multi-miljonair. :(

Dat is dan meer een bug, maar het lijk me meer dat die gene geen geld meer heeft, omdat die kans aardig groot is.

Geplaatst:

Dit heeft Rockstar Games expres gedaan. Voorheen waren de spelers in een tank erg snel hun geld kwijt vanwege het betalen van andermans verzekering. Dit omdat andere spelers hun dure auto's expres in de tank ramde waardoor de bestuur van de tank veel geld moest betalen.

Als je het mij vraagt mogen ze er nog eens extra goed nakijken. Nu is het inderdaad ook zo dat de bestuurder van een tank niet hoeft te betalen als hij/zij je met opzet kapot schiet met een tank. Erg oneerlijk dus.

Ik geloof dat dit sinds patch 1.7 is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...