MostWantedKid Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Hey. Ik kwam net op de website van Rockstar een heel handige lijst tegen die misschien jou ook wel kan helpen! Spijkermat.nl is een 'bedrijf' die echt hele vette infographics maakt. Ik zou als ik jou was eens een kijkje in hun portfolio nemen. Het is het zeker waard. Eigenlijk laat de diagram gewoon zien welke auto's en motors nou de beste zijn. Rechtsboven vind je ook een vakje waar je kunt zien welke auto het meest opbrengt als je hem wil verkopen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Ik vind alleen het lezen op z'n zij zo verschrikkelijk vervelend Reageren
UberBug Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Handige en mooie lijst! @Tommy, Foto opslaan en hem 90 graden draaien, probleem opgelost ;-) Reageren
Schutter Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Het leest inderdaad niet heel handig maar voor de rest is het prima. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.