Dark_Zemy Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Goed mijn gehackte 6 biljoen is weg.. Okay, nog maar 120k over. -,- Maar mijn auto's vliegtuigen, heliopters en tank heb ik nog wel. Die blijven dus gewoon? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 (bewerkt) Inderdaad Dark_Zemy, Rockstar heeft al het geld wat mensen hebben verkregen via bounties en shared cash allemaal weggehaald. Je auto's, wapens, vliegtuigen etc. zijn integendeel niet weggehaald en hier kan je nog wel van genieten, Rockstar kijkt vooral naar hoeveel geld je had voordat je opeens biljoenair werd. Gekochte voertuigen via Pegasus zijn nog gewoon beschikbaar. Bewerkt: 20 januari 2014 door Tommy-Vercetti Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Graag weer on-topic, reacties als 'Hoera' en 'Feesd!' zijn niet gewenst. Om terug te komen op het onderwerp, alleen je geld is weggehaald. Al je bezittingen die je met dat geld hebt gekocht behoudt je. Reageren
Michael Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 In dit topic kan je er meer informatie over in vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.