Jump to content

Wat is jou favoriete Sports Classics car?


xCrazyShotgun

Favoriete Sports Classics car?/Wat zou jij volgende week willen zien?  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jou favoriete Sports Classics car?

    • Dewbauchee JB 700
      4
    • Albany Manana
      2
    • Pegassi Monroe
      4
    • Vapid Peyote
      1
    • Grotti Stinger
      1
    • Grotti Stinger GT
      4
    • Declasse Tornado (Alle versies)
      4
    • Truffade Z-Type
      2
  2. 2. Wat zou jij volgende week willen zien?

    • Compacts
      1
    • Coupes
      5
    • Motorcycles
      9
    • Off-Road
      2
    • Sedans
      2
    • SUV's
      3
    • Vans
      0


Recommended Posts

Vorig week hadden we 'Wat is jou favoriete Super car'?. Waar helaas maar 18 keer werd gestemd. Dus ik hoop nu dat er veel wordt gestemd. Maar volgende week kwam er voor het eerst 'Wat zou je volgende week willen zien?'. Waar je kon kiezen wat jij volgende willen zien. En ik kan zeggen het was spannend! Het ging voornamelijk om Sports Classics en Off-Road, maar Sports Classics heeft gewonnen! Dus deze week de Sports Classics!

Maar wat is jou favoriete Sports Classics car? De snelheid? De rijgedrag? Het uiterlijk? of iets anders? Vertel het hier!

Voor mij is het de Dewbauchee JB 700. De James Bond wagen, gewoon leuk dat de wagen er bij zit. Ook een mooie wagen. Alleen rijdt ie niet zo lekker. Maar voor de rest een top wagen! :tu:

Er staat in de peiling 'Declasse Tornado (alle versies). Hiermee bedoel ik, dat er vier versies zijn van Declasse Tornado, maar die heb ik bij elkaar gedaan.

Hier de versies:

Normale versie:

tornado.jpg

Normale versie met andere dak:

tornado2.jpg

Roest versie met dak:

tornado4.jpg

Roest versie zonder dak:

tornado4.jpg

En net als vorige week is er nu 'Wat zou jij volgende week willen zien?'!

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Favo auto: Pegassi Monroe

Ik weet niet of hij erop gebasseerd is, maar deze doet mij sterk denken aan de Lamborghini Miura en dat is in real life ook een van m'n all-time favorite classic sportscars.

Voor volgende week zou ik graag de motoren zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Grotti Stinger GT. De subtiele mix tussen 2 van mijn favoriete classics, de Ferrari Dino en de Alfa Romeo Tipo Stradale. 2 auto's met heerlijke vormen, gewoonweg adembenemend!

Motoren lijkt mij ook een leuke poll voor next week! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer moeilijke keuze, het zijn allemaal mooi auto's. Ik ga toch voor de Stinger gaan.

De stroomlijning van die auto vind ik echt mooi gedaan, ik ga denk ik eens wat geld opsparen om er eentje te kunnen kopen. Bij de GT vind ik dat die achterkant de stijl van die auto toch wat kapot maak, daarom het normale model.

Link to comment
Delen op andere websites

Grotti Stinger GT. De subtiele mix tussen 2 van mijn favoriete classics, de Ferrari Dino en de Alfa Romeo Tipo Stradale. 2 auto's met heerlijke vormen, gewoonweg adembenemend!

Motoren lijkt mij ook een leuke poll voor next week! ^_^

Ik vind de Stinger GT meer lijken op een Ferrari 250 GTO. De Stinger GT is mijn favoriete auto in GTA V. En wat word er bedoelt met "Wat zou jij volgende week willen zien?" Komt er een DLC uit?

Bewerkt: door PatrickBateman
Link to comment
Delen op andere websites

Grotti Stinger GT. De subtiele mix tussen 2 van mijn favoriete classics, de Ferrari Dino en de Alfa Romeo Tipo Stradale. 2 auto's met heerlijke vormen, gewoonweg adembenemend!

Motoren lijkt mij ook een leuke poll voor next week! ^_^

Ik vind de Stinger GT meer lijken op een Ferrari 250 GTO. De Stinger GT is mijn favoriete auto in GTA V. En wat word er bedoelt met "Wat zou jij volgende week willen zien?" Komt er een DLC uit?

Dan kan je kiezen wat je volgende week wilt zien voor wagen soort, zoals: Super cars, Sedans, Off-Road of iets anders.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...