Jump to content

Acer Mini-pc start niet meer


Ymosky

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Ik heb een Acer mini-pc, namelijk de Acer Veriton L410.

Deze heb ik lange tijd gebruikt als thuis-server. Die stond in een kast met alleen een netwerkkabel eraan, en Windows Home Server erop.

Ik heb hem al heel lang niet meer opgestart, maar nu ik hem aansluit op een beeldscherm en probeer te starten gebeurt er vrij weinig. Het lampje brand, de ventilators hoor je gaan draaien en dat was het dan wel weer. Beeldscherm blijft zwart en je hoort ook helemaal niks geen piepjes. Iemand enig idee wat ermee aan de hand kan zijn? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maak anders eens een goede foto van de binnenkant van je computer en plaats deze hier. (Of inspecteer je computer zelf op teveel stof en kapotte condensatoren)

Wellicht begeeft de voeding het? Dan zouden de ventilators misschien nog net van genoeg stroom voorzien zijn om te draaien maar de rest van de computer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik kom toevallig via google op deze site omdat ik een dezelfde probleem heb met een Veriton L480G. Ik heb me speciaal hier geregistreerd om de oplossing te geven voor jouw probleem. Ik weet niet of je deze probleem al hebt opgelost, maar de oplossing is voor deze probleem met de L410 is het vervangen van de bios batterij. Helllaas voor mij werkt dit nou net niet bij de L480G

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...