Ymosky Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Hoi allemaal! Ik heb een Acer mini-pc, namelijk de Acer Veriton L410. Deze heb ik lange tijd gebruikt als thuis-server. Die stond in een kast met alleen een netwerkkabel eraan, en Windows Home Server erop. Ik heb hem al heel lang niet meer opgestart, maar nu ik hem aansluit op een beeldscherm en probeer te starten gebeurt er vrij weinig. Het lampje brand, de ventilators hoor je gaan draaien en dat was het dan wel weer. Beeldscherm blijft zwart en je hoort ook helemaal niks geen piepjes. Iemand enig idee wat ermee aan de hand kan zijn? Reageren
Woody268 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Heb je al eens geprobeerd om een andere kabel te gebruiken die je gebruikt om je scherm met pc te verbinden? Reageren
Ymosky Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Jawel, met 2 verschillende kabels op 2 verschillende aansluitingen. Het scherm wat ik gebruikte zit normaal gesproken al op m'n laptop aangesloten en werkt perfect, kan dus weinig mis mee zijn lijkt me? Reageren
Rutger. Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Maak anders eens een goede foto van de binnenkant van je computer en plaats deze hier. (Of inspecteer je computer zelf op teveel stof en kapotte condensatoren) Wellicht begeeft de voeding het? Dan zouden de ventilators misschien nog net van genoeg stroom voorzien zijn om te draaien maar de rest van de computer niet. Reageren
Sublime Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Of het moederbord is doorgebrand. Als de laptop al niet meer in de BIOS kan komen betekent dat meestal niet veel goeds ... Heeft die minipc lang als server gedraaid? Reageren
kwartindo Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik kom toevallig via google op deze site omdat ik een dezelfde probleem heb met een Veriton L480G. Ik heb me speciaal hier geregistreerd om de oplossing te geven voor jouw probleem. Ik weet niet of je deze probleem al hebt opgelost, maar de oplossing is voor deze probleem met de L410 is het vervangen van de bios batterij. Helllaas voor mij werkt dit nou net niet bij de L480G Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.