W3sl3y Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Ik reed vandaag met me auto richting Wheels Arch Angels. Ik zag van een afstand op een winkeltje Pizza stack staan. Toen ik dichterbij kwam was het weg :blink: Hier heb ik 2 screens. De 1e is van verweg. De 2e is van iets dichterbij. Bewerkt: 19 juli 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik zie helemaal niks.(Het zal wel aan mij liggen.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 In de bovenste screen zie je inderdaad een rood uithangbord boven het raam, en op de onderste screen zie je een geel/paarse luifel boven het raam. Zal binnenkort 's kijken hoe het er ingame uitziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ik denk dat R* eerst er een pizza stack van wou maken maar later toch maar verwijdert hebt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Zoom er een keer op in met je sniper of verdwijnt het dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Zoom er een keer op in met je sniper of verdwijnt het dan? ja dan verdwijnt het. Zo heb ik deze screen ook genomen. Eerst helemaal naar achter lopen totdat je Pizza stack ziet staan en dan gewoon een foto nemen. En voor de 2de foto iets inzoomen en dan zie je de zonnenschermen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Heb je San Andreas op de PC, PS2 of op de Xbox? Op de pc kunnen mensen die handig zijn met hun PC het uitzoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Heb je San Andreas op de PC, PS2 of op de Xbox?Op de pc kunnen mensen die handig zijn met hun PC het uitzoeken. Ik heb deze sceen op de PC gemaakt. En vraag dat niet ana mij want ik ben niet handig. Maar Lantyz zou ook nog even kijken dus mischien zoekt hij het wel ff uit. (hij is wel handig ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.