DarkViper_Brian Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Hallo ik heb een mta server gedownload en nu staat er niks bij server ip hoe kan ik dan dat server ip achterhalen en hoe kan ik hem dan instellen? MVG IamCrazyBrian Reageren
Woody268 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 http://whatismyipaddress.com/ het ip adres wat daar staat + het poortnummer dat je hebt ingesteld zou het adres van de server moeten zijn. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) 192.162.1. dit staat er maar wat moet er achter die laaste punt? Bewerkt: 21 januari 2014 door IamCrazyBrian Reageren
Sublime Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Dat is je interne IP adres, daarmee kunnen dus alleen mensen connecten als je op jouw wifi/bekabeld netwerk zitten. Heb je wel op de website gekeken wat je externe ip adres is zoals woody ook suggereert? De default poort is schijnbaar 22003 voor MTA server. Als je vrienden extern wil laten connecten moet je dus wel de router port forwarden. Reageren
TigerEdwin Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Om er zeker van te zijn dat je poorts openstaan, in de console (Dat zwarte schermpje typen als je hem opstart): openports De poorts die hier komen te staan moet je forwarden in je router/modem als deze NIET openstaan. Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 Daarnaast is het niet de bedoeling dat je een IP-adres in je mtaserver.conf invult. Dat is niet bedoeld voor je simpele thuisserver. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.