Jump to content

Meer bewijs voor GTA V op PC


JohanManke

Recommended Posts

Grand Theft Auto V is nooit officieel aangekondigd voor de PC, maar toch zit iedereen er met smacht naar uit te kijken. Vandaag is er nieuw bewijs gevonden voor een mogelijke PC-release. In een 150-pagina dik document dat onlangs op internet verscheen zijn alle bugs tijdens het testen van de game te lezen.

gta-5-bug-list-1-610x165.jpg

gta-5-bug-list-2.jpg

Zo is er een kopje met 'PC Only Issues' en wordt er gesproken over DirectX 11. De lijst is een documentatie van alle bugs tussen april 2009 en augustus 2013. Rockstar is dus al een tijd bezig met een PC-versie als we dit stuk moeten geloven. Wij zijn benieuwd of het Master Race wel zit te wachten op een spelarrow-10x10.png dat al die vieze console onderdanen al gespeeld hebben. Gelukkig is het wel duidelijk wie de schuldige is!

Bron: http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/meer-bewijs-voor-gta-v-op-pc/

Link to comment
Delen op andere websites

Vieze console onderdanen? Wil je ons, of igg mij niet zo noemen?

FYI, het is een citaat uit het artikel van pu.nl

Ik denk dat het nep is, bovenaan op de pic is het wazig maaro nderaan ineens heel scherp? Ja daag! En zoals Flitskikker al zegt, spellingscontrolelijntjes van Word (Mooi woord voor Galgje btw)

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al een tijdje bekend. Het document lijkt redelijk echt en werd volgens mij al gepubliceerd voor dat GTA V zelfs released was; de laatste entry dateert van augustus 2013. Waarom het contrast ineens is omgekeerd is mij een raadsel.

Het document is onder andere hier te bezichtigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ver ik kan zien is het bestand ergens rond augustus 2013 bij Rockstar Games weggelekt omdat de bugtracker (waar ze alle fouten en reparaties in bij houden tijdens de ontwikkeling van een spel) iets te ver open stond.

Aangezien het om een intern bestand gaat heb ik besloten om het niet als nieuwsbericht te publiceren.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou Rockstar Games door bedrijven zoals Microsoft en Sony grof geld gekregen hebben om de PC release uit te stellen?

Dat zou me niet verbazen.

Ik vind dat zo hypocriet en schandalig. Dat is egoïsme en dikke nek gedrag op zen puurst

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gebeurt inderdaad, heb ik ooit iets over gelezen. Dit heeft niets met egoïsme/dikke nek te maken, dit is gewoon hoe het in de zakenwereld werkt. Zoveel mogelijk geld verdienen.

Het komt Rockstar zelf ook niet slecht uit. Immers; op deze manier kopen mensen vaak twee keer het spel. Zowel voor een console als (later) voor de PC. Ik zou niet snel PS3 spel gekocht hebben als ik wist dat een week later de PC versie zou komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niets anders dan dat ze 'n DLC eerst exclusief maken voor de ene console en pas later ook op de andere console uitbrengen.

Overigens wordt ik 'n beetje moe van al die verongenoegde PC gamers die beledigd zijn dat er geen PC versie voorhanden is. Dat is niets nieuws en heel simpel op te lossen: Koop 'n console, of heb geduld. Uiteindelijk komt het spel heus wel voor de PC op de markt. Dat was met IV al het geval, met RDR etc. etc., dus waarom zou dat nu anders zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niets anders dan dat ze 'n DLC eerst exclusief maken voor de ene console en pas later ook op de andere console uitbrengen.

Overigens wordt ik 'n beetje moe van al die verongenoegde PC gamers die beledigd zijn dat er geen PC versie voorhanden is. Dat is niets nieuws en heel simpel op te lossen: Koop 'n console, of heb geduld. Uiteindelijk komt het spel heus wel voor de PC op de markt. Dat was met IV al het geval, met RDR etc. etc., dus waarom zou dat nu anders zijn?

RDR is tot de dag van vandaag nog steeds niet uitgekomen op PC en is al bijna 4 jaar uit op consoles. Zelfs L.A. Noire is na de release op consoles 6 maand ernaa ook op PC uitgekomen.

GTA Vice City Stories en Liberty City Stories zijn nooit uitgebracht geweest op PC en zelf niet eens op xbox. Alleen voor die 2 laatste spellen ben ik van plan een psp te kopen om ze te kunnen spelen. GTA Chinatown Wars is ook niet op PC of consoles uitgebracht, maar dit was het iedee van Rockstar om het spel exclusief voor de nintendo DS uit te brengen. En moest Sony er ook weer van profiteren.

Bewerkt: door nintendo5998
Link to comment
Delen op andere websites

Oke ... met RDR heb ik me vergist, dat geef ik grif toe. Heb me blijkbaar iets te veel laten leiden door de vele aankondigingsgeruchten, maar dat neemt niet weg dat andere R* games wel later naar de PC gepoort zijn en dit met GTA V hoogstwaarschijnlijk ook wel zal gebeuren. En zoniet ... tough luck! Als je het echt zo graag wil spelen, dan koop je maar 'n console. Ik heb ooit ook 'n X-box gekocht omdat de IV DLC X-box exclusive zou zijn en dat gaf me gelijk de kans om ook eens "Forza", "HALO" en "Saint's Row" te spelen. X-box bezitters zullen wellicht balen dat games als "Uncharted" en "The Last of Us" Playstation exclusive zijn. Op welk platform je ook speelt, er zijn altijd spellen waar je 'n ander platform voor nodig hebt. Leuk of niet, daar zul je gewoon mee moeten leren leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...