Matiscus Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Hoe noemen de txd's en dff van de politie auto. En helikopters en boten? Reageren
Wauzie Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Naar de naam, bij de politie is het waarschijnlijk: POLICE.txd Reageren
Upstream Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 ik wil zou ook de txd's van police autos willen weten, maar het enige wat k vind is copcarsf.txd maar dit is alleen het interieur en een kwart velg. Maar waar is dan de hele auto? :huh: Reageren
killerfist Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 waar moet je die txds opzoeken ik kan ze nergens vinden :blink: Reageren
Upstream Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 in gta3.img misschien? waar alle auto's staan <_< Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 in gta3.img misschien? waar alle auto's staan <_< In cutscene zitten er ook ook copcarla.txd of zo iets. en daar heb je de lichten en zo maar niet de buitenste kleur. Die ben ik ook nog steeds an het zoeken. Reageren
Upstream Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 ik kwam dit tegen op het internet en het komt erop neer dat het niet mogelijk is om police auto's aantepassen, het enige dat je kan doen is dat logotje veranderen en de kleuren veranderen door her script (heb ik geen verstand van). Dus ik denk dat je nie veder hoeft te zoeken :unsure: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Natuurlijk is het wel mogelijk om de politie texture aan te passen. Er zijn alleen 3 textures (LV, LS, SF). Dus er zijn 3 textures voor politieauto's en die kan je niet alle 3 police.txd noemen. Ze zullen dus een aparte naam hebben! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.