Jump to content

Snapmatic


TekaLoca

Recommended Posts

Goedenavond medeforummertjes,

bij deze (en met toestemming van een plaatselijke moderator) open ik dit topic, dat eigenlijk een "algemeen topic" is over Snapmatic. We hadden al het "Je mooiste Snapmatic-kiekjes"-topic, maar dat is enkel bedoeld om daadwerkelijk je kiekjes te posten.

Nu de reden dat ik dit topic open is omdat er regelmatig wel vragen over zijn, ook ikzelf had er weleens een vraag over maar eigenlijk past dat niet in het kiekjes-topic, dus vandaar.

Ik heb al gelijk een vraagje: mijn opslagruimte voor de foto's is helemaal vol (96/96). Ik heb eerder al wat foto's geplaatst in het kiekjes-topic, nu is mijn vraag: zijn deze foto's ergens buiten Social Club heen opgeslagen door Rockstar? (Dus als ik ze uit mijn album verwijder, dat ze nogsteeds "bestaan" zegmaar)

Hopelijk is het een beetje duidelijk. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet verwoorden :puh:

Alvast bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, ga al je foto's manueel kopiëren, laadt ze ergens op een site (er zijn genoeg sites waar dit mogelijk is), ga vervolgens al je Snapmatic's vervangen voor je nieuwe URL's en verwijder vervolgens de afbeeldingen van je Social Club account. Of doe de moeite niet en verwijder ze gewoon, het is maar wat je zoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Phoenyxar zegt idd. Je moet de links veranderen.

Als je foto's gaat verwijderen uit gta zelf om ruimte te

maken, dan verdwijnen ze uit Social club en daardoor

ook uit websites waar je die foto's hebt gedeeld.

Staan allemaal gelinkt met Social club.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Wat Phoenyxar zegt idd. Je moet de links veranderen.

Als je foto's gaat verwijderen uit gta zelf om ruimte te

maken, dan verdwijnen ze uit Social club en daardoor

ook uit websites waar je die foto's hebt gedeeld.

Staan allemaal gelinkt met Social club.

Of ik begrijp je verkeerd, of het klopt niet wat je zegt.

In het "The Hitlist" topic heb ik namelijk 'n aantal foto's van targets geplaatst en die zijn daar nog steeds te bewonderen terwijl die allang niet meer in m'n fotoalbum op RSC te vinden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, ga al je foto's manueel kopiëren, laadt ze ergens op een site (er zijn genoeg sites waar dit mogelijk is), ga vervolgens al je Snapmatic's vervangen voor je nieuwe URL's en verwijder vervolgens de afbeeldingen van je Social Club account. Of doe de moeite niet en verwijder ze gewoon, het is maar wat je zoekt.

Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo veel zin in :(

In het "The Hitlist" topic heb ik namelijk 'n aantal foto's van targets geplaatst en die zijn daar nog steeds te bewonderen terwijl die allang niet meer in m'n fotoalbum op RSC te vinden zijn.

Ben je daar zeker van? ;o

Link to comment
Delen op andere websites

Yup .... 100% zeker !!!

En om die 100% zekerheid te geven, heb ik het net nog gecontroleerd in zowel het "Hitlist" topic alsmede in m'n RSC account. In het topic staan ondestaandee foto's er nog steeds en kan ik ze zelfs nog hierheen kopiëren, terwijl ik ze in RSC allang gewist heb. Afgaande op de URL's slaat R* ze ook nog op in cloud en kun je die dus niet wissen.

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Yup .... 100% zeker !!!

En om die 100% zekerheid te geven, heb ik het net nog gecontroleerd in zowel het "Hitlist" topic alsmede in m'n RSC account. In het topic staan ondestaandee foto's er nog steeds en kan ik ze zelfs nog hierheen kopiëren, terwijl ik ze in RSC allang gewist heb. Afgaande op de URL's slaat R* ze ook nog op in cloud en kun je die dus niet wissen.

Geweldig! Ik ga dit later vandaag ook nog eens zelf testen. Ik heb nog een paar foto's die helemaal weg mogen denk ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...