Jump to content

24/7 overvallen niet d moeite waard?


salva-mea

Recommended Posts

Sinds ik al m'n geld kwijt ben moet ik het weer 'verdienen'.

Nu overval ik weleens een 24/7 ofzo, de buit is dan +- $1000,-

Persoonlijk vind ik dat weinig geld voor de ophef wat het veroorzaakt.

3 sterren is bijna niet aan te ontsnappen bij sommige winkels en als je dan gepakt word ben je de helft van je geld kwijt en je moet je auto terug kopen/betalen bij verzekering.

Wat vinden jullie? Moet R* meer geld geven voor zo'n overval? Of minder sterren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    8

  • PrutserNL

    5

  • salva-mea

    3

  • MostWantedKid

    3

Nou ... ik zal je zeggen wat ik daarvan vindt:

Beloning: Vind ik ruim voldoende. Uiteindelijk heb je het niet over juweliers of banken, maar over kruideniers, tankstations en slijterijen. Dan is 'n buit van ca. $1.000,- denk ik best 'n mooi bedrag. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik verwacht niet dat dit soort winkels in werkelijkheid dat soort bedragen in kas hebben. In dat licht genomen vind ik het eerder teveel dan te weinig, maar daar zal je mij niet over horen klagen.

Wanted level: Een wanted level van 3 sterren is idd best veel, maar niet onoverkomelijk. Daarbij kreeg ik die persoonlijk pas als ik of: Een hele reeks zaken overviell, of: De shopmedewerker afschoot. In alle andere gevallen kreeg ik "slechts" 'n 2 sterren wanted level, en dat vind ik niet schrikbarend ofzo. Daarnaast is daar doorgaans ook nog vrij makkelijk aan te ontkomen. Moet hier wel aan toe voegen dat ik al 'n tijd geen winkels meer heb overvallen in Online.

Conclusie: Nee .... meer geld of minder sterren vind ik niet nodig. Ik vind het prima zoals het is en er hoeft wat mij betreft dus niets te veranderen.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het goede argumenten, persoonlijk vind ik 2 sterren wel oke, krijg dan geen heli's achter me aan en dan kan je nog goed ontsnappen.

Maar met 3 sterren en je probeert te ontsnappen is dat bijna onmogelijk, tenzij je een goede schuilplek hebt

Snap dat het geen juweliers zijn maar GTA is dan ook geen echte wereld, daarbij vind ik dat vermaak bovenaan moet staan en nu frusteert het me meer omdat ik bijna niet wegkom van de politie. Dus ik het spel minder leuk ga vinden enz.

Bewerkt: door salva-mea
Link to comment
Delen op andere websites

Aan 3 sterren ontsnappen vind ik ook niet zo heel moeilijk om eerlijk te zijn. Het lastigste is die helikopter afschudden en dat doe je door parkeergarages of tunnels in te duiken, onder viaducten te rijden en op het juiste moment rechtsomkeert te maken, of simpeler nog: Heel hard vrijwel rechtuit te rijden. Voor de rest is het 'n kwestie van je radar in de gaten houden.

Speel je zonder radar, dan zal het idd verdomd moeilijk zijn. Met radar is het niet makkelijk, maar zeker wel te doen. Een tip: Vermijd snelwegen !!!

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Doe het zo, voor een ster:

Koop masker -> ga de winkel binnen -> zodra je het geld hebt schiet achter de persoon, dus niet hem dood. Hij zal nu wegrennen -> Rijd weg uit het politiegebied zodat ze je niet meer "zien" -> doe je masker af -1 ster -> Wacht even -> Rijd dor naar de volgende

Link to comment
Delen op andere websites

In zijn algemeenheid krijg je in mijn opinie te weinig geld en/of RP-s. Dit heeft echter meer te maken met het feit dat alles veel te duur (kost veel) is.

Neem als voorbeeld een Adder, $ 1.000.000 kassa! Hoeveel races/missies/ kruideniers-geldwagens overvallen/auto's stelen en verkopen moet je daar wel niet voor doen om deze uberhaupt te kunnen kopen?

Wil je deze Adder ook nog eens voorzien van een leuk kleurtje en andere customs, dan moet je eerst een hoop races winnen voor het unlocken van bepaalde parts en/of een hoog level hebben. Om te kunnen levelen heb je weer veel RP-s nodig terwijl je per missie/race in verhouding zeer weinig RP-s verdiend. Tevens is de kans op een overwinning kleiner indien je niet in het bezit ben van een full custom car en deze optie wel op on staat.

Ik ben dan ook bang - indien R* de verhoudingen tussen bovenstaande items niet redelijkerwijs en in de juiste proporties brengt - dat we weer binnenkort opgescheept zitten met div. hackers die weer iets gevonden hebben om aan veel geld te komen. Ook is de kans - indien er niet snel iets gebeurd - dat veel spelers afhaken en er veel negatief publiciteit veroorzaakt wordt.

R* heeft met GTAV een (ruwe) parel in handen waarvan het glimmende gedeelte aardig aan het verdwijnen is!

Dus, of de goederen moeten in prijs omlaag...of je moet meer geld en RP-s "verdienen" met overvallen/ missies/ races/ auto's verkopen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is $1000 aan de magere kant, dat geef ik toe. Maar het is wel realistisch. Het probleem is echter dat de verhoudingen een beetje uit elkaar staan. Neem de missie Coveted. Daar krijg je $9000 voor, kun je gewoon replayen en neemt hooguit 5 minuten per keer in beslag. Als je even geld wilt hebben, ga je dus liever een uurtje zo'n goedbetaalde missie spelen, dan dat je moeite een 24/7 te overvallen voor minder dan de helft. Beloon de speler met meer geld, of betaal de andere missies minder goed. Dat is een beetje het probleem in mijn ogen. Maar goed, de heists komen er aan, dus ik hoop dat die een hoop rechtzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik met GTA: Online begon was de enigste ding wat ik deed eigenlijk alleen maar de winkels overvallen. Ik vond het gewoon leuk om met mijn vrienden de winkels te overvallen, de geldbeloning is niet heel erg mager. Je hebt een fatsoenlijk bedrag bij elkaar gespaard wanneer je alle winkels overvalt in een dagje ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

In zijn algemeenheid krijg je in mijn opinie te weinig geld en/of RP-s. Dit heeft echter meer te maken met het feit dat alles veel te duur (kost veel) is.

Neem als voorbeeld een Adder, $ 1.000.000 kassa! Hoeveel races/missies/ kruideniers-geldwagens overvallen/auto's stelen en verkopen moet je daar wel niet voor doen om deze uberhaupt te kunnen kopen?

Hier kan ik me absoluut niet in vinden. Alles wat er te koop is heeft gewoon marktconforme prijzen, een Bugatti Veyron heb je in real life ook niet voor minder dan 'n miljoen en ik kan me niet voorstellen dat je na 'n overval op de plaatselijke kruidenier met meer dan $1.000,- de deur uitloopt. Ook waar het de RP's betreft hebben ze het imo prima voor elkaar. Bij 'n pompstation naar binnen lopen en 'n pistool op de medewerker richten is nu eenmaal simpeler dan 'n dopedeal verstoren of 'n wapentransport onderscheppen. Logisch dus dat bij het een de reward 'n stuk lager is dan bij het ander.

Wil je deze Adder ook nog eens voorzien van een leuk kleurtje en andere customs, dan moet je eerst een hoop races winnen voor het unlocken van bepaalde parts en/of een hoog level hebben. Om te kunnen levelen heb je weer veel RP-s nodig terwijl je per missie/race in verhouding zeer weinig RP-s verdiend. Tevens is de kans op een overwinning kleiner indien je niet in het bezit ben van een full custom car en deze optie wel op on staat.

Hier kan ik me dan wel weer in vinden. Ik had liever gezien dat alles unlockable was dmv levelen ipv dat je eerst bepaalde prestaties behaald moet hebben. Ik vind het racen in Online meestal niet veel aan namelijk, doe dat dus ook zelden en zal daardoor bepaalde items niet snel vrij spelen. Deathmatches en Last Team Standings speel ik al helemaal niet, waardoor bepaalde unlockables buiten m'n bereik blijven. Dat vind ik dan wel weer jammer. Ik kan namelijk best het geduld opbrengen om mezelf op te werken naar 'n level 86 aleer ik item A krijg, maar ik heb weinig zin om 'n speltype te spelen waar ik geen enkel plezier aan beleef.

Link to comment
Delen op andere websites

vind het ook genoeg geld, zal wel leuk zijn dat je in de achterkamer van sommige shops de kluis zal kunnen opblazen met een sticky dat er nog eens 1000 of 1500 uit kwam.

Die zou héél leuk zijn, of dat er ook een juwelier in zat die je kon overvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Fcutreg4life, Een game mag normaliter als onrealistisch beschouwd worden welke je niet zou kunnen vergelijken met het dagelijkse leven.

Doe je dit wel - zoals R* dat met GTA probeert - dan moet je je ook afvragen wie zich in het echte leven allemaal zo'n Bugatti zou kunnen veroorloven en of dit wel realistisch genoeg is. Wellicht is een Bugatti dan ook niet de gelukkigste keuze en iets te ver gegrepen voor in de game. Een Porsche (Comet) of Ferrari (Grotti) zou dan in mijn beleving realistisch en haalbaar genoeg zijn.

Een game moet wel leuk,spannend,uitdagend etc blijven en niet frustrerend omdat het veel te lang duurt voordat je een doel bereikt hebt.

Maar idd, breng je wel auto's zoals een Bugatti in het spel, je het zo realistisch mogelijk wil maken en vergelijken met het dagelijkse leven, dan klopt het wel en heb je gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

3 Sterren is prima aan te ontsnappen, mits je de goede auto hebt meegenomen ................maar ik vind de verhouding van 5000 voor herstel in ziekenhuis tegenover 1000 voor een overval.............niet echt juist vind ik, maar tegelijkertijd is het juist de uitdaging om weg te komen, zelfs voor zo'n kleine buit...........de kick die je krijgt van het wegkomen van 3 sterren..............is het geld meer dan waard hehehehe en ja dikke pech als je het niet haalt..........dat is het risico van het vak :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...