Jump to content

24/7 overvallen niet d moeite waard?


salva-mea

Recommended Posts

Je zou ook eventueel in een invite only sessie kunnen gaan. Dan zoek je een helikopter en dan ga je zo de winkels af. Het ontsnappen is dan niet zo moeilijk en als je alles gedaan hebt krijg je ook nog een achievement of trophy.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    8

  • PrutserNL

    5

  • salva-mea

    3

  • MostWantedKid

    3

Wat is er wel realistisch aan game? Ff wakker worden jullie. ;)

Dat de politie achter je aankomt als je een misdaad begaat? (en je er mee weg kunt komen als je het goed doet hehehe) :D

Die politie schiet je gelijk overhoop als ze iets geïrriteerd raken;P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat voor dit onderdeel van het spel het mooi in evenwicht is. R* heeft geprobeerd om reële prijzen op alles te plakken, wat ze voor de meeste dingen aardig gelukt is, volgens mij. Zo gaat er in het echt in zo'n klein winkeltje ook nooit meer dan een 1000-tal dollar aan cash te rapen vallen.

De wanted levels maken het wel wat moeilijker, maar zijn overkomelijk. Ik heb alle winkels al overvallen en als je geen tijd verliest tussen de eigenlijke beroving en naar je auto gaan, ben je meestal al lang en breed weg voordat de politie zelfs nog maar is aangekomen.

Om dingen als een Adder te kopen en te modden moet je inderdaad een tijdje sparen, maar dat vind ik ook de charme aan het spel. Zo zit ik nu te sparen voor een Stinger van 850.000 dollars, terwij ik slechts een 350.000 dollar heb. Gisteren heb ik even gespeeld en ben ik met wapens kopen en dergelijke dingen veel geld kwijtgeraakt, maar met missies en races te spelen heb ik ook een hoop teruggewonnen. Je moet gewoon plezier scheppen in de races/death matches/andere dingen die je doet om aan dat geld te raken en minder focussen op het geld zelf. Wat je uiteindelijk wilt kopen moet je als een beloning zien, niet als het doel zelf, want dat is je gewoon amuseren.

Als je dan toch veel nadeel ondervindt in races van custom cars, kan je nog altijd een eigen race hosten en de mogelijkheid tot custom cars uitschakelen. Zo wordt een race enkel en alleen beslecht op basis van stuurvaardigheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste probleem met races is niet het feit dat sommigen betere auto's hebben dan ik, maar vooral de manier waarop er geracet wordt. Ik hou van 'n fair en square gevecht en heb 'n hekel aan die idioten die zich drukker maken om mij uit de race te rijden dan om de race zelf. Ik raak ook weleens iemand, dat is inherent aan het racen en nooit 100% te voorkomen, maar zal nooit bewust iemands kont aantikken om 'm zo te laten spinnen en zal nimmer iemand expres vd weg af duwen. Das geen racen imo. Helaas kom ik in bijna iedere race waar ik aan meedoe wel dat soort gasten tegen, en dan is voor mij de lol er al snel af.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe het zo, voor een ster:

Koop masker -> ga de winkel binnen -> zodra je het geld hebt schiet achter de persoon, dus niet hem dood. Hij zal nu wegrennen -> Rijd weg uit het politiegebied zodat ze je niet meer "zien" -> doe je masker af -1 ster -> Wacht even -> Rijd dor naar de volgende

Hoe zet je de masker op en af dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...