Jump to content
Joriz

GTAGames.nl-Winteractie 2014 - Win een Grand Theft Auto V T-shirt nog meer fantastische goodies!

Het is weer tijd voor een nieuwe, fantastische actie van GTAGames.nl! Deze keer staat de actie helemaal in het teken van de zelfgemaakte Snapmatic foto's en geven we een origineel Grand Theft Auto V T-shirt, een origineel Los Santos T-shirt en GTAGames.nl T-shirts weg! Natuurlijk zijn de prijzenpakketten aangevuld met onder andere stickers, pennen en een muismat. Deze coole prijzen krijg je uiteraard niet zomaar. Het is de bedoeling dat je een zelfgemaakte Snapmatic foto van Grand Theft Auto V of Grand Theft Auto: Online inzendt. Of je nu voor de schoonheid van het spel gaat, een actiefoto maakt of iets grappigs fotografeert is geheel aan jou. Ook mag je zelf bepalen of je de ingebouwde filters van Snapmatic gebruikt, zodat je zo de mooiste foto kan creëren. De jury zal hieruit de beste foto's kiezen, waardoor je één van de volgende criminele prijzen kan winnen:

gallery_1_5_61440.jpg

De GTAGames.nl-Winteractie 2014 wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je je gratis registeren, indien je mee wilt doen, maar nog geen lid bent. Meedoen kan HIER!

Inzenden kan tot en met zondag 16 februari 2014.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik vind het echt jammer om te zien hoe sommige mensen hier reageren. Ik probeer een leuke actie op te zetten voor GTA5 fans. Ik snap dat ik hier mensen mee buitensluit die geen GTA5 hebben. Elke actie heeft zijn eigen vorm en aankleding.

Merk op dat GTAGames.nl een fansite is voor en door fans. Ik ben ook maar een fan en doe dit omdat ik neem ik aan mensen leuk vinden dat er dit soort acties zijn en om die paar goodies die ik van R* krijg met jullie te delen.

Mocht je trouwens zelf een leuk idee hebben voor een actie kan je er altijd zelf een opzetten in het contest forum. In overleg kunnen er ook enkele prijzen worden toegevoegd aan zo'n actie. Zo kan je bijvoorbeeld zelf een foto wedstrijd opzetten of weer een heel ander iets bedenken voor een leuke competitie op dit forum.

Mogen we foto's inzenden die voor de aankondiging van deze wedstrijd genomen zijn, of tellen enkel de foto's sinds het begin van de wedstrijd?

Zolang de Snapmatic foto zelf is gemaakt maakt het verder niet uit of je die al eerder hebt gemaakt of morgen gaat maken. Kies dus vooral je beste Snapmatic foto uit smile3.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het echt jammer om te zien hoe sommige mensen hier reageren. Ik probeer een leuke actie op te zetten voor GTA5 fans. Ik snap dat ik hier mensen mee buitensluit die geen GTA5 hebben. Elke actie heeft zijn eigen vorm en aankleding.

Merk op dat GTAGames.nl een fansite is voor en door fans. Ik ben ook maar een fan en doe dit omdat ik neem ik aan mensen leuk vinden dat er dit soort acties zijn en om die paar goodies die ik van R* krijg met jullie te delen.

Het beste dat je kan doen is de mensen die zitten te klagen, gewoon te negeren. Er zijn zat mensen hier die dit wél een goed initiatief vinden, waaronder ikzelf.

KUTGW Joriz!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het was al meer dan duidelijk dat er iets zou komen voor de Snapmatic photo's in de topics van Joriz. Dat er zo'n grote drama wordt gemaakt begrijp ik niet, aangezien dat Joriz al aangeeft dat eigen Contests ook mooi zijn. Ik vind dit zelf een hele mooie wedstrijd. Het is orgineel en nieuw :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De eerste 20 inzendingen zijn al binnen en ik kan zeggen dat we als jury het echt enorm moeilijk gaan krijgen. Vergeet vooral niet in te zenden om een van de mooie GTA5 T-shirts te winnen indien je nog niet hebt ingezonden. Zo maak je het ons jury nog lastiger :)

Mocht je je afvragen waarom er geen inzendingen staan in de betreffende galerij categorie. Dat komt omdat we de inzending verbergen nadat hij is geüpload zodat alleen de jury erover kan beslissen en het dus extra spannend blijft wat er allemaal is binnengekomen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...