xCrazyShotgun Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 (bewerkt) Voertuig gebaseerd op ....... topic Welkom bij het ''voertuig gebaseerd op ....... topic''. Het is geen spelletje of iets in die richting. Het is gewoon een maak af lijstje. Nu denk je vast hiermee kan je postboosten, nou nee. Hierbij de regels: -1 Post per dag per persoon. -Als er een foutje is gemaakt door mij, stuur een berichtje naar mij. -Als iemand zegt dat bijvoorbeeld een Pegassi Vacca gebaseerd is op een Lamborghini Aventador, en jij denkt dat het fout is?, stuur me een berichtje voor het goede voertuig. -Niet op elkaar reageren! Over een voertuig. of iets anders. -Gebruik dit lijstje: Naam voertuig: >> Soort voertuig: >> Gebaseerd op: >> Super Cars: [table=header]Naam voertuig:|Soort voertuig:|Gebaseerd op: Pegassi Infurnus|Super|Lamborghini Murcielago en Pegani Zonda S Pegassi Vacca|Super|Lamborghini Gallardo en Lamborghini Aventador |Super| |Super| |Super| |Super| |Super|[/table] Sports Cars: [table=header]Naam voertuig:|Soort voertuig:|Gebaseerd op: |Sports| |Sports| |Sports| |Sports| |Sports| |Sports| |Sports| |Sports|[/table] Natuurlijk mag je ook andere soorten posten. Die zal ik dan er ook erbij zetten. Edit: Alles gaat weer volgens plan. >>> Door Jesperkaj: Dubbelposts samengevoegd. Ook is het niet de bedoeling om modtags te verwijderen uit je post.<<< Bewerkt: 23 januari 2014 door Jesperkaj
Phoenyxar Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 Naam voertuig: >> Pegassi Infernus Soort voertuig: >> Super Gebaseerd op: >> Lamborghini Murciélago & Pagani Zonda S Maar... waarom dit topic, want de voertuigen zijn gewoon gekend? [table=header]Iets|Iets|Iets Iets|Iets|Iets[/table] Elke "enter" zorgt voor een nieuwe rij, elke "|" zorgt voor een nieuwe kolom.
xCrazyShotgun Geplaatst: 23 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 Leek me leuk om een af maak lijstje te hebben, dan kunnen sommige weten waar op de auto is gebaseerd. Maar dankje voor de hulp, snelle reactie! top!
Jesperkaj Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 Een algemeen topic hierover bestaat al in het WikiGTA-forum.
Recommended Posts