Gino Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Weet iemand hoeveel special suits er zijn ? zoals pimp suit die ober suit enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Je bedoelt die je van je vriendinnen kan krijgen? Suits heb je ook in 'didier sachs'. Klik. Er zitten daar hele mooie bij. Van je vriendinnen moet je even hier kijken wat je zoal allemaal van haar kunt krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Je hebt: (zover ik weet) - Pimp Suit - Cop - Croupier - Rural Clothes - Medic Suit - Gimp Suit - Racing Suit - Valet Uniform Als je dit bedoelt . Ik kan voor sommige suits plaatjes maken als je het wilt. In de Walktrough staan ze ook. Edit: Waar kan je trouwens de Mechanic Suit vinden? En net als kortman_8 zei: Wat houdt balaclava in? Bewerkt: 19 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik keek net in de walktrough en zag balaclava staan. Wat is dat voor een suit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Floppy Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Een Balaclava is een soort bivakmuts... Dus het zal wel een inbraakpakje zijn ofzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 [...]Edit: Waar kan je trouwens de Mechanic Suit vinden? [...] volgens mij bij Barbara in SF, er is dan ook een extra Pay 'n' Spray naast haar huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Je moet eerst 100% hebben met Michelle voor die Racing Suit. Klik hier voor meer info waneer je haar kunt daten en waar je haar kunt vinden. Het is ook handig haar als vriendin te hebben want bij 15% heb jij een gratis Pay 'n Spray bij haar huis. Dat is dus handig een Pay 'n Spray meer, dan hoef je niet te ver rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldbreak Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) nou maakt nie zoveel uit er een pay en spray al in de buurt Bewerkt: 20 juli 2005 door Goldbreak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Een Balaclava is een soort bivakmuts...Dus het zal wel een inbraakpakje zijn ofzo... Als je met de inbreek-missies bezig ben, krijg je automatisch een bivakmuts op..........misschien bedoel je dat? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.