Jump to content

Tarkuz

Recommended Posts

Waarom maken ze een spel waarbij je ook nog eens de toegang tot andere apparaten moet hebben om deze functies in het spel te kunnen gebruiken.

Ik wil mijn hond ook kunnen trainen..............maar dat kan niet omdat ik geen compatibel apparaat heb waarop de iFruit app geïnstalleerd kan worden?

Ik heb toch een playstation3? Dat zou voldoende moeten zijn voor een ps3 game :puh:

Ik zou niet ook nog eens een iphone of een ipad moeten aan gaan schaffen om bepaalde onderdelen in een spel te kunnen bedienen. (dit wordt ook nergens vermeld, sterker nog er wordt gezegd dat het werkt op android apparaten........nou mooi niet!)

Tenminste niet op die van mij.

Wat is jullie ervaring hiermee? Of wat vinden jullie hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

das pech, geen iFruit app.

Ja, en weer een post erbij voor jou.

Mijn mening is er eigenlijk kort over: ik vind de app helemaal nutteloos. Eerst was het een coole extra, maar ik gebruik het echt nooit. Voor Chop noch voor LSC. Het lijkt best cool, maar je bent er eigenlijk bijna niks mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de app ook.

Misschien 4 keer geopend. Ik vind het maar een onhandige app.

Auto tunen kan, maar vind het totaal niet soepel lopen.

De hond trainen heb ik ook geprobeerd maar dit is ook helemaal niks.

Nee ik vind de app totaal overbodig.

Zoals je zegt hadden ze dit beter in het spel zelf kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met je eens. Ik ben wellicht een van de weinige personen die nog in het bezit is van een "dumbphone", maar het ding doet wat het moet doen en verder niets. Ik had de app graag eens bekeken, maar dat zal er voorlopig niet inzitten.

Topic trouwens verplaatst naar het GTA V forum. Denk dat het daar beter past.

Link to comment
Delen op andere websites

In de toekomst gaan apps alleen steeds meer invloed hebben op het spel en hoe je het ervaart, dus ik zou zeggen dat je er beter aan went. Het is gewoon een manier waarmee een bedrijf dat games maakt de speler nog meer in het spel gaat betrekken.

Op GTA V is dit nog op een zeer kleine schaal, het heeft nul invloed op het spel als je die iFruit-app niet hebt. Persoonlijk zal het me worst wezen of ik geen stront van Chop meer op de grond zie liggen, of dat ik een nummerplaat in GTA:O heb waar de spelers eerst nog met een woordgrapje kunnen lachen, alvorens mij de kop in te schieten. Ik vind dat er meer dan genoeg andere features zijn in GTA waarmee je je (meer) kunt mee amuseren.

Het is echter wel een ander verhaal als de app een groot deel begint uit te maken van de game. Ik geloof dat dat bij Watch Dogs veel functionaliteiten ook via een app geregeld gaan kunnen worden. Dan mogen ze dat inderdaad wel even vermelden, dat je niet wordt warm gemaakt met alle mogelijkheden in een game, om vervolgens tot de vaststelling te komen dat je een halve game hebt gekocht.

Zolang dat er niets van de spelervaring echt wordt beschadigd, heb ik er geen enkel probleem mee. Als je echter gewoon met een digitaal diertje wilt spelen, raad ik je Tamagotchi aan.

Link to comment
Delen op andere websites

In de toekomst gaan apps alleen steeds meer invloed hebben op het spel en hoe je het ervaart, dus ik zou zeggen dat je er beter aan went.

Ik betwijfel het ten zeerste. Naar wat ik zie is het een testfase van de bedrijven om te kijken in hoeverre apps kunnen aansluiten bij hun games en wat de spelers er van denken. Als het niet zo aanslaat (wat dus blijkbaar het geval is) gaan die ontwikkelaars daar ook geen tijd meer insteken, kans bestaat dus dat het gewoon weer wegebt. Zelf zou ik nog wel graag mijn nummerplaat kunnen aanpassen, maar helaas. Uiteindelijk is het nog geen ramp en zolang het inderdaad de speelervaring niet in de weg zit schaadt het niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom maken ze een spel waarbij je ook nog eens de toegang tot andere apparaten moet hebben om deze functies in het spel te kunnen gebruiken.

Ik wil mijn hond ook kunnen trainen..............maar dat kan niet omdat ik geen compatibel apparaat heb waarop de iFruit app geïnstalleerd kan worden?

Ik heb toch een playstation3? Dat zou voldoende moeten zijn voor een ps3 game :puh:

Ik zou niet ook nog eens een iphone of een ipad moeten aan gaan schaffen om bepaalde onderdelen in een spel te kunnen bedienen. (dit wordt ook nergens vermeld, sterker nog er wordt gezegd dat het werkt op android apparaten........nou mooi niet!)

Tenminste niet op die van mij.

Wat is jullie ervaring hiermee? Of wat vinden jullie hiervan?

Ik heb niet een echt compatible tablet of mobiel voor die ap, maar je kan voor op de pc bluestacks gebruiken, die zeg maar android simuleert.

Ifruit doet hetdaar welop, teminste met je eigen kentekenplaat maken wel wel.

probeer dat is, voor de rest heb ik hem niet echt gebruikt aangezien het niet veel meerwaarde aan je spel geeft vind ik.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden het beter anders kunnen insteken: je kunt het in het spel, maar OOK in de app.

Veel heb je er overigens niet aan; die hond moet blij zijn wil je hem kunstjes laten vertonen en dat betekent dat je werkelijk die hond blij moet maken via de app... Dat is niet echt mijn ding. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ifruit App verveeld gauw. Met Chop ben je gauw klaar en constant die hond moeten voeden is ook geen zaligmakend iets. Ja alleen als hij gegeten heeft doet hij alles in GTA en via het spel kan je hem niet eten geven. Dat had wel gemoeten vind ik, op dat punt eens met Dutchy3010. Enige voordeel van de app was dat ik in het hotel in Roemenie even wat tijd kon doden, aangezien m'n schijf met dvd's niet mee was. Maar daarna amper meer gebruikt omdat alle kunstjes wel geleerd waren. Kentekenplaat aanmaken en voila dat ook niet meer via de app.

Op een gegeven moment vond ik het zelfs irritant dat hij steeds ging melden dan Chop honger of dorst kreeg, meldingen even uitgezet en voila geen gezeur meer. App niet weggegooid want weet niet of ik dan alles hou in de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de app best grappig voor Stats. Het is wel makkelijk om de laatste Spaceship Parts en Letter Scraps te vinden. Ik persoonlijk vind de App wel grappig, ik gebruik enkel alleen de Social Club gedeelte. (op de ipad)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de App alleen om de nummerbord te veranderen en Chop kunstjes te leren maar dat heb ik al veranderd en gedaan, voor de rest is het een grootte flop.

Maar gelukkig is de App gratis. :D

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...