leonpwner Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Jah ik heb al gezocht bij zoekoptie maar daarna snap ik het nog niet.. de enigste missie die op me kaart staat is Z maar die kan k niet halen dus ben k met andere verder gegaan en sit nu bij laatste missie op eiland 3 dacht ik maar hij staat er niet en heb chip al en up up and away ook al gedaan.. enz. enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Jah ik heb al gezocht bij zoekoptie maar daarna snap ik het nog niet.. de enigste missie die op me kaart staat is Z maar die kan k niet halen dus ben k met andere verder gegaan en sit nu bij laatste missie op eiland 3 dacht ik maar hij staat er niet en heb chip al en up up and away ook al gedaan.. enz. enz. de keycard van millie al gehad? die heb je nodig voor die missie. dan belt woozie je en dan staat er een $ teken. Heb je de keycard nog niet? ga dan met haar date Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Jah heb k net al gezegt hor maar maakt niet uit dat je er overheen leest maar ja k heb um maar ga nu die Z missies maar weer proberen :S:( die lukten me namelijk niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Breaking the Bank at Caligula's. De Z missies hoef je niet te doen. Dit zijn zijmissies. Je hebt nodig om deze missie te doen: -Saint Mark's Bistro -De keycard van Mille Ik weet bijna wel zeker dat je Saint Mark's Bistro niet hebt gedaan. Om Saint mark's Bistro te doen moet je de volgende missies hebben gedaan: - Green Goo - Madd Dogg - High Noon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb green groo niet gedaan maar ksie niergens waar k die kan doen :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb green groo niet gedaan maar ksie niergens waar k die kan doen :S Die zit op je eigen vliegveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Oke ga ik daar ff kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonpwner Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Oja.. ksieut kmoet eerst nog drie andere. N.O.E. en nog twee en dan die ik moest doen.. thnx..!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Gebruik de edit-knop.Leonpwner. Hier al uitleg over de volgende missie want het zijn geen gemakkelijke: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...=city&inhoud=de Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.