dionkoffie Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 Hoi, Ik heb hier een laptop staan. met een pentium 2 en 256MB ram. Ik heb er laatst windows me op gezet. (ja, ik wil hier geen gezeik met waarom dit en dat en neem linux enzo) Ik wil er windows xp op zetten. Gaat dat lukke? aangezien ik mensen zie die het op een pentium 1 kunne draaie me 7 Mhz en 20 mb ram. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 die het op een pentium 1 kunne draaie me 7 Mhz en 20 mb ram. Je geeft jezelf antwoord? Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 En waarvoor wil je die laptop dan gebruiken? Windows XP gaat End-of-Life in april. Geen support en geen updates meer. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Flikker dat ding in een hoekje, of verkoop hem voor 5 euro, en zorg voor iets beters want je gaat je toch alleen maar storen aan een Pentium 2, vooral met XP erop. Zet er linux op, dan zal het nog verdraaglijk zijn, soort van. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Flikker dat ding in een hoekje, of verkoop hem voor 5 euro, en zorg voor iets beters want je gaat je toch alleen maar storen aan een Pentium 2, vooral met XP erop. Zet er linux op, dan zal het nog verdraaglijk zijn, soort van. (ja, ik wil hier geen gezeik met waarom dit en dat en neem linux enzo) Maar je hebt jezelf al antwoord gegeven. Waarom zou hij het niet doen als een Pentium 1 wel kan? Reageren
dionkoffie Geplaatst: 25 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 heb er inmiddels windows xp lite erop gegooid. Draait als een zonnetje. Ik heb thema's enzo uitgeschakeld en er een wifi adapter in gegooit. alles draait gwn goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.