Jans-1987 Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Als ik gta opstart krijg ik steeds de melding dat er nieuwe voertuigen zijn toegevoegd. Ik merk hier niks van en zie ook geen nieuwe voertuigen, heeft iemand dit ook? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Bedoel je de Speciale voertuigen van Beach Bum of Social Club? Die kun je namelijk terugvinden in je garages. Reageren
Jans-1987 Geplaatst: 24 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Bedoel je de Speciale voertuigen van Beach Bum of Social Club? Die kun je namelijk terugvinden in je garages. Die van beach bum is al best een tijdje geleden, ik krijg sinds kort die melding pas heel raar Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Misschien worden de nieuwe voertuigen zoals de Sandking SWB, Sadler, Bodhi, Dune Buggy, etc bedoeld? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Er zit een soort van foutje in het spel. Elke keer als ik opstart krijg ik de melding dat mijn voertuig vernietigd is en ik hem kan ophalen bij Mors Mutual. Maar al mijn auto's staan altijd in mijn garage Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Dit is een melding van nieuwe voertuigen die je kunt kopen op het internet. Ik kreeg deze laatst ook, maar ik zag helemaal geen verschil. Gewoon geen aandacht aan geven. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Die melding krijg ik al vanaf het Beach Bum Pack en is nooit meer weg gegaan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Hebben jullie sinds deze update nog wel Singleplayer gespeeld en daadwerkelijk vooruitgang gemaakt in een Save en opgeslagen? Want ik heb deze opmerking gehad tot ik weer wat begon verder te spelen. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Dat heb ik idd gedaan. Echter heb ik daarna geen Online meer gespeeld, dus .... wellicht is die melding nu wel weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.