Jump to content

United Liberty Paper


Suro

Recommended Posts

Als je de FBI missies gespeelt hebt heb je wel opgemerkt dat United Liberty Paper ook weer in het spel zit. Deze man werkte in GTA IV voor een geheime dienst. Nu werkt 'ie voor de IAA.

Bij de laatste missie van FBI, the Wrap Up, moet je de FBI, NOOSE, Merryweather en IAA.

Als de missie begint schiet je NOOSE, FBI en uiteindelijk IAA dood. Inclusief United Liberty Paper.

Hij komt dus later niet meer terug in het spel.

[EDIT] Wat ik voorspel voor de eerst volgende GTA: Karin, Niko's vriendin Michelle, is de opvolger van United Liberty Paper.

>>> Door .Timothy: Verplaatst vanuit Easter Eggs naar General, aangezien dit geen easter egg is.<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik eigenlijk helemaal niet opgemerkt :$ Dan ga ik GTA V maar eens moeten herspelen.

Ja, ik zag het ook de 2e keer pas dat ik die missie had gedaan. Van ver af zie je het al, als je een beetje weet hoe hij eruit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat maakt het toch nog geen Easter Egg? Zoek anders even de betekenis op van wat het betekent, dat zou betekenen dat Packie McReary ook een Easter Egg is :7

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant ook weer niet.

Packie gaat niet dood in GTA5, die zien we later vast nog wel terug. Ook was Packie gewoon, niet zoals anderen.

Maar omdat United Liberty Paper zo geheimzinnig was vind ik het opzich raar dat hij met 3 IAA's even schiet op de FBI en NOOSE.

Bewerkt: door Suro
Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat maakt het toch nog geen Easter Egg? Zoek anders even de betekenis op van wat het betekent, dat zou betekenen dat Packie McReary ook een Easter Egg is :7

Maar omdat United Liberty Paper zo geheimzinnig was vind ik het opzich raar dat hij met 3 IAA's even schiet op de FBI en NOOSE.

Niet alles in GTAV is zwart wit. De IAA opereert in een grijs gebied, misschien wat verder lezen in waarop de IAA gebasseerd is? Dan nog snap ik niet waarom dit een easter egg moet zijn. Hij is onderdeel van het verhaal net zoals Packie dat was, het is geen verborgen grap of verwijzing.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat maakt het toch nog geen Easter Egg? Zoek anders even de betekenis op van wat het betekent, dat zou betekenen dat Packie McReary ook een Easter Egg is :7
Maar omdat United Liberty Paper zo geheimzinnig was vind ik het opzich raar dat hij met 3 IAA's even schiet op de FBI en NOOSE.
Niet alles in GTAV is zwart wit. De IAA opereert in een grijs gebied, misschien wat verder lezen in waarop de IAA gebasseerd is? Dan nog snap ik niet waarom dit een easter egg moet zijn. Hij is onderdeel van het verhaal net zoals Packie dat was, het is geen verborgen grap of verwijzing.

Oké, nou waar kan ik 't dan posten? Het is wel een kleine verwijzing, en verborgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, het was ondertussen wel gekend. Had hem trouwens de eerste keer al herkend, vind hem een vrij herkenbaar individu. Ofdat Karin hem zou opvolgen is een ander verhaal, ik weet überhaupt niet wat de functie van deze man is. Hij gaat al zelf mee in een interventie dus ik kan mij niet voorstellen dat zijn rang zo geweldig hoog is. Hij blijft een vrij groot mysterie, zelfs na deze missies, die Edward Fortune.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is niet dood. Je hoeft hem niet neer te schieten, dus het is geen canon.

Sorry, maar ik heb die missie 3 keer gedaan. Je moet hem doodschieten, ben je eerst met NOOSE bezig dan schiet die hem wel dood. Wat is je punt?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is niet dood. Je hoeft hem niet neer te schieten, dus het is geen canon.

Zoals Tommy-Vercetti al zegt wordt Edward altijd neergeschoten, doe jij het niet dan doet de FIB het wel. Hij loopt niet weg en blijft deelnemen aan het gevecht (er middenin zelfs) en zal ook op jou schieten als hij nog niet dood is. Zijn dood is canon, maar dat Michael hem neerschiet is afhankelijk van de moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...