Jump to content

Carnavalskraker 2014

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Alaaf Carnavalmeneren en -mevrouwen,

Wat denken jullie dat de carnavalskraker van 2014 wordt? Afgelopen jaar hadden we ''Vrouwkes'' van Rick in de Morgen en ''Alles in een'' van Gerst.. Dit jaar is er nog geen duidelijke favoriet (bij mijn weten dan).. Wat denken/hopen jullie dat de nieuwe kraker wordt? Denken jullie dat Rick en Gerst nog terugkomen of hebben die hun beste tijd gehad..

Dit lijken mij vooralsnog de grootste kanshebbers, ''Derin Deruit'' van Vieze Jack..

Huub Hangop is natuurlijk ook weer van de partij, natuurlijk :puh:

Deze cover is ook heel aardig :)

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Deh jung mit zin toeter kint maar beter zin kalbas pakken en goan vertrekken want dat sjleit toch alles :7

Alle 3 vind ik ze niet echt een 'carnavalskraker' maar als ik moest kiezen kies ik voor Halve Liters Beer omdat een van die bandleden bij mij achter mijn huis wonen :)

Geplaatst:

Tja ik ben nooit zo'n fan geweest van zuipcarnaval. Als ik strict op nummertjes moet kiezen dan worden het carnavalskrakers van Andre van Duin.

Geplaatst:

Ook al woon ik in hartje Noord-Limburg, heb ik nauwelijks iets met carnaval.

Over de nummers:

De eerste is echt 't simpelste nummer wat ik tot dusver heb gehoord.. Die zal ik nooit meer draaien.

De tweede zit er een beetje tussenin, over de derde is wél duidelijk nagedacht. Dat vind ik wel 'n 'leuk' nummer :)

Geplaatst:

Carnaval.. of "vastenavend" hier in Bergen op Zoom.. Ik doe er alleen maar mee mee om me kapot te drinken. DIe muziek is verschrikkelijk en mag weg blijven.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ja, nu je het toch over kwaliteit hebt. Dat is toch wel eventjes wat 'YouTube'waardiger. Maar bagger in je oren is soms ook wel leuk op carnaval hoor

80494992.jpg

>>> Door Guardian1980: *Mompelt iets over tere kinderzieltjes*<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Voor ons wordt de carnavalskraker hoogstwaarschijnlijk deze kneitert icm de geluidswagen.

Bewerkt: door S-te-Fan
Geplaatst:

Ja, nu je het toch over kwaliteit hebt. Dat is toch wel eventjes wat 'YouTube'waardiger. Maar bagger in je oren is soms ook wel leuk op carnaval hoor

80494992.jpg

Ik was aant eten. Dankjewel

Geplaatst:

80494992.jpg

Ik was aant eten. Dankjewel

Dan weten jullie ook eens wat ik soms tegen kom op een van die grandioze zuipfeesten van jullie (carnaval), als ik volledig helder ben. :sigaar:

Overigens wel goed idd om het ff in een spoilertje te zetten... Vergeten. Foutje kan kunnen baas!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...