Dotz Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Alaaf Carnavalmeneren en -mevrouwen, Wat denken jullie dat de carnavalskraker van 2014 wordt? Afgelopen jaar hadden we ''Vrouwkes'' van Rick in de Morgen en ''Alles in een'' van Gerst.. Dit jaar is er nog geen duidelijke favoriet (bij mijn weten dan).. Wat denken/hopen jullie dat de nieuwe kraker wordt? Denken jullie dat Rick en Gerst nog terugkomen of hebben die hun beste tijd gehad.. Dit lijken mij vooralsnog de grootste kanshebbers, ''Derin Deruit'' van Vieze Jack.. Huub Hangop is natuurlijk ook weer van de partij, natuurlijk http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7GmSWsiMl7E Deze cover is ook heel aardig Bewerkt: 25 januari 2014 door Dotz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Doe mij maar Sjiek is miech dat of Ik heb een zachte G Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Deh jung mit zin toeter kint maar beter zin kalbas pakken en goan vertrekken want dat sjleit toch alles Alle 3 vind ik ze niet echt een 'carnavalskraker' maar als ik moest kiezen kies ik voor Halve Liters Beer omdat een van die bandleden bij mij achter mijn huis wonen Reageren
NicolaB Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Tja ik ben nooit zo'n fan geweest van zuipcarnaval. Als ik strict op nummertjes moet kiezen dan worden het carnavalskrakers van Andre van Duin. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Ook al woon ik in hartje Noord-Limburg, heb ik nauwelijks iets met carnaval. Over de nummers: De eerste is echt 't simpelste nummer wat ik tot dusver heb gehoord.. Die zal ik nooit meer draaien. De tweede zit er een beetje tussenin, over de derde is wél duidelijk nagedacht. Dat vind ik wel 'n 'leuk' nummer Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Carnaval.. of "vastenavend" hier in Bergen op Zoom.. Ik doe er alleen maar mee mee om me kapot te drinken. DIe muziek is verschrikkelijk en mag weg blijven. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Ik wacht nog op een nummer van Rinus en zijn chick. Reageren
Dotz Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Vandaag is een nieuwe clip verschenen! Reageren
commandant Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ik ken maar 1 echte carnavalskraker! Reageren
Dotz Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ik ken maar 1 echte carnavalskraker! Die heb ik nog nooit gehoord, maar wat een bagger.. Het staat vast niet voor niets niet op youtube Dan liever dit! Reageren
commandant Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ja, nu je het toch over kwaliteit hebt. Dat is toch wel eventjes wat 'YouTube'waardiger. Maar bagger in je oren is soms ook wel leuk op carnaval hoor >>> Door Guardian1980: *Mompelt iets over tere kinderzieltjes*<<< Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 (bewerkt) Voor ons wordt de carnavalskraker hoogstwaarschijnlijk deze kneitert icm de geluidswagen. Bewerkt: 6 februari 2014 door S-te-Fan Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Ja, nu je het toch over kwaliteit hebt. Dat is toch wel eventjes wat 'YouTube'waardiger. Maar bagger in je oren is soms ook wel leuk op carnaval hoor >>> Door Guardian1980: *Mompelt iets over tere kinderzieltjes*<<< Ik was aant eten. Dankjewel Reageren
commandant Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Ja, nu je het toch over kwaliteit hebt. Dat is toch wel eventjes wat 'YouTube'waardiger. Maar bagger in je oren is soms ook wel leuk op carnaval hoor >>> Door Guardian1980: *Mompelt iets over tere kinderzieltjes*<<< Ik was aant eten. Dankjewel Dan weten jullie ook eens wat ik soms tegen kom op een van die grandioze zuipfeesten van jullie (carnaval), als ik volledig helder ben. Overigens wel goed idd om het ff in een spoilertje te zetten... Vergeten. Foutje kan kunnen baas! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.