Jump to content

Ongebruikte blips


Dark_Zemy

Recommended Posts

Hallo,

Zoals hieronder te zien is zijn dit alle blips in de files van V.

Veel ertussen worden helemaal niet gebruikt in het spel, wat had het geweest kunnen zijn etc?

eLUig5w.png

Bijvoorbeeld het wietsymbool, het muzieknootje of de comedy club uit IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Wietsymbool; Weed War, zoals we die nu hebben.Hertenkop; Herten schieten, zoals we die nu hebben.D?, T?, J?, N?, O?; geschrapte missies.De rare A; mensen oppikken met Trevor, zoals we die nu hebben.

Bewerkt: door Suro
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het is niet de bedoeling dat we alle gekende missie-symbolen gaan opnoemen, maar dat we even gaan kijken naar welke symbolen niet gebruikt zijn in de game en waarvoor ze gebruikt hadden kunnen worden? Sommigen doen me inderdaad nogal vaag aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het muziekicoontje een gedeelte zal worden voor de Concert die waarschijnlijk is geschapt of nog moet komen. Haakontje heeft ooit een statusupdate hierover gemaakt.

Ik kom er net pas achter dat dit een fanart is. Maar het zou best mogelijk kunnen zijn :)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Maar we willen hier dus praten over degene die niet in gebruik zijn, tjarda. Zoals Phoenyxar net al zei :clown:

Dat ene symbooltje van de comedy club is gewoon hetzelfde als dat in IV, dus dat lijkt me redelijk logisch waarvoor het diende. Ik zie ook een symbooltje met een vuur. Misschien hoort dat tot de Fire Fighter Missions (die dan waarschijnlijk ook uit het spel zijn geschrapt, wat ik overigens zeer jammer vind).

De handboeien zouden dan moeten horen bij de (waarschijnlijk geschrapte) Vigilante Missions (ook dit vind ik zeer jammer).

Verder haal ik er niet direct iets uit.

De tekentjes met een "?" erbij zijn trouwens geen geschrapte missies, maar Strangers & Freaks-missies, Suro. Zodra je de eerste missie van een Stranger & Freak hebt gespeeld, zal bij de volgende missie de eerste letter van de naam staan. Zo staat de "D?" voor Dom, die parachutefreak die van alles wat hoog is springt, en "T?" voor Tanya, die crackhoer die je laat werken omdat haar vriend geen poot uitsteekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik naar het filmpje van de walkthrough kijk dat ook op die pagina staat, zie ik dat de truck wordt aangegeven met "Hs", zoals bij alle Heist Setups. Als je het voertuig verlaat, wordt het gewoon aangegeven met een blauwe blip. De truckblip wordt dus niet gebruikt in deze missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...