GTA-Freak2 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ik ben aan het proberen voor vice city 100% uit te spelen maar ik vind het huisje (krot)Skumole Shack niet waar vind je het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 De Skumole Shack vind je op het dak van een gebouw tegenover The Greasy Chopper (Het café waar je missies krijgt van "Big" Mitch Baker). Op de hoek van de weg die langs de Greasy Chopper leidt (Aan de kant van het water) vind je een trap. Als je die oploopt, loop je recht tegen de Skumole Shack aan. Het kost $1000,= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 http://img337.imageshack.us/img337/1871/vi...ecitymap9ce.jpg sorry voor de grootte van het plaatje [EDIT door Lantyz: Als je nu nog 's zo'n grote afbeelding wil posten, kun je er ook een url van maken, dan hoef je je verder niet druk te maken over de grootte ervan] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Hier een screenshot ervan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ah bedankt voor de uitleg ik heb het gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.