Jump to content

Update 1.9


Suro

Recommended Posts

Goede avond,

Sinds kort is er een nieuwe update, genaamd 1.9 uitgekomen (voor zover ik weet alleen voor de ps3). Als je die update geïnstaleert hebt kan je niet meer met internet verbinding spelen. Dit geld niet voor alle GTA V's, bij mij is het namelijk wel zo maar bij een vriend niet. Zet daarom je internet verbinden uit!

Ik hoop dat je zo geholpen bent als je hiermee problemen had.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig geen last van. Vind het trouwens ook geen oplossing die je daar aanvoert. Ik bedoel ... als ik m'n internetverbinding afsluit, hoe moet ik dan Online spelen?

Ja, dat snapte ik dus ook niet. Maar, er zou binnenkort vast wel weer een nieuwe update komen die het allemaal weer fixt.

Vreemd, ik kan er namelijk wel nog steeds op wanneer ik de update heb geïnstalleerd :puh:

Jij geluk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel dat ik de laatst gespeelde savegame kan laden en perfect op online kan gaan, maar vanaf dat ik een andere savegame laadt, blijft hij vaststaan op het laadscherm. Alleen als ik de game start zonder internetverbinding kan ik alles gewoon laden.

Dat probleem heb ik echter wel al van voor deze update, dacht ik. Ik hoop dat er snel een nieuwe update komt die mijn en alle andere problemen oplost.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig geen last van. Vind het trouwens ook geen oplossing die je daar aanvoert. Ik bedoel ... als ik m'n internetverbinding afsluit, hoe moet ik dan Online spelen?

Ja, dat snapte ik dus ook niet. Maar, er zou binnenkort vast wel weer een nieuwe update komen die het allemaal weer fixt

Maar daarvoor heb je wel 'n internetverbinding nodig. :puh:

Ik heb wel dat ik de laatst gespeelde savegame kan laden en perfect op online kan gaan, maar vanaf dat ik een andere savegame laadt, blijft hij vaststaan op het laadscherm. Alleen als ik de game start zonder internetverbinding kan ik alles gewoon laden.

Dat probleem heb ik echter wel al van voor deze update, dacht ik. Ik hoop dat er snel een nieuwe update komt die mijn en alle andere problemen oplost.

Dat probleem heb ik ook, en das idd al vanaf update 1.08 het geval. Erg irritant dat je geen NEW GAME of LOAD GAME kan starten als je in 'n game zit. :(

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik los het altijd op door voordat ik de game opstart me af te melden bij PSN. Eenmaal ik de juiste savegame geladen heb, meld ik me gewoon weer aan en is er geen probleem meer. Maar het is wel irritant om dat altijd te doen.

Vind het echt onhandig dat er geen beginmenu is waar je een savegame kan kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Geldt eerder genoemde ook indien je een nieuwe game wil starten? Of is er een andere mogelijkheid voor onderstaand probleem?

Ik heb de story mode nu voor ongeveer 70% gespeeld maar wil graag opnieuw beginnen.

Echter, als ik via Game - New game een nieuw spel wil starten dan blijft het spel continu op loading story mode staan!

Ik heb div. Oude save data verwijderd maar dit heeft niet geholpen.

Ook het afmelden bij het PSN (offline gaan) helpt niet!

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk wordt die dan 1.10 genoemd, niet 2.0. Het is dan ook geen decimaal.

Bij een Patch 2.0 zou een hele verandering moeten plaatsvinden :7

er zijn verhalen aan het rondgaan van patch 1.10 kijk maar op yt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...