Dark_Zemy Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Proffesor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) Alleen nog aangeven wat je geslacht is en dan kan je het in een BMI uitdrukken. Nee, want hier staan geen BMI's maar gewichten. Nee, hier staan massa's. Gewicht is namelijk je massa maal de zwaarteveldsterkte, massa is hetgeen de weegschaal meet. Als je dan toch zo'n wijsneus bent, doe het dan goed. Hier staat de: - Leeftijd van de poster, uitgedrukt in jaren - Lengte van het lichaam, uitgedrukt in meters - Massa (lichaamsgewicht), uitgedrukt in kilogram Neem dan ook eventjes in de calculatie mee, dat massa vaak in de spreektaal (lichaams-)gewicht genoemd wordt. Dan is het goed Bewerkt: 26 januari 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) Als je dan toch zo'n wijsneus bent, doe het dan goed. Hier staat de: - Leeftijd van de poster, uitgedrukt in jaren - Lengte van het lichaam, uitgedrukt in meters - Massa (lichaamsgewicht), uitgedrukt in kilogram Neem dan ook eventjes in calculatie dat massa vaak in de spreektaal (lichaams-)gewicht genoemd wordt. En dan is het goed Wtf? Dat er in de spreektaal sprake is van lichaamsgewicht, is toch ook de reden van m'n post? Verder snap ik niet waar ik een foute bewering heb gedaan, want mijn post klopt gewoon als een bus. Edit: Ja, ik snap je post al. Lees het topic nog even door, en dan zul je zien dat Ghost zegt dat er hier gewichten staan, ik verbeter hem door te zeggen dat er massa's staan. Wat jij hier nu post als zogenaamde verbetering van mijn post is pure bullshit gezien het feit ik Ghost verbeter, en niet de gehele OP. Jouw beurt nu. Bewerkt: 26 januari 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Nouja, dat is wat ik ook probeer te zeggen: Het verbeteren van zoiets is een beetje onzinnig, terwijl je gewoon weet wat iemand daarmee bedoelt. En echt gek is het ook niet omdat het gangbaar is in de spreektaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Gewicht is inderdaad een kracht, feitelijk is het ook lichaamsmassa. Maar dat is dan weer zo'n ding die iedereen standaard fout doet, en lichaamsgewicht ook gewoon geaccepteerd is 16 jaar 1.81 78kg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 22 jaar 1.94 m (grootste tot nu toe, joepie!) 85 kg Grappig topic wel, al is het maar om te weten hoe oud de mede-forummers zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) 18 jaar, 1,85 M. 66,6 KG Bewerkt: 2 februari 2014 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 17 jaar 1,88M 79kg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 16 1,80 55kg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2014 15 1,82 92KG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2014 13 jaar 1.50m schommelt tussen de 110kg en 125kg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2014 15 1,82 92KG HA 89 Kg nu ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JohanManke Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2014 18 jaar 1,82 m 66 kg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2014 17 jaar 175 cm 54 kg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2014 15 jaar 1,78m 53kg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.