Jump to content

In brand vliegen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet niet of het een easteregg was of niet maar ik denk een bug maar ik vlieg soms opeens in de fik als er geen vuur om me heen is vind het een beetje raar :(

>>> Door Dizzee: Ter info: geen EE, moved<<<

Geplaatst:

Dat kan gewoon niet! Alleen als je dichtbij staat...

Of met je Flamethrower staat te spelen...

OF als je in een huis met 2 verdiepingen bent, en onder is fik,

en je staat boven... dan komen de vlammen door de vloer heen...

Geplaatst:
ik weet niet of het een easteregg was of niet maar ik denk een bug maar ik vlieg soms opeens in de fik als er geen vuur om me heen is vind het een beetje raar :(

Je denkt dat het een bug is.

Waarom post je het dan bij eastereggs?

Dit is zeker geen easteregg. ;)

Misschien een bug.

Heb je een screen?

Geplaatst:

gebeurt egt heb wel vlammenwerper aan maar zit er niet mee te spelen ofzo of iets

en nee heb geen screen kan geen screens maken heb geen camera ofzo ook niet op me telefoon heb 3410 :(

Geplaatst:

Ik heb het zelf ook al eens voorgehad:

Ik stond op de top van de Mount Chiliad.

Er stortte dan zo'n Rustler neer heel dicht bij mij.

Het was daar aan het branden toen die Rustler was neergestort.

Ik wou die Camper nemen en schoot ineens in brand.

En ik ben er zeker van dat ik niet in contact ben gekomen met dat vuur.

Het is naarmijn weten een Bug, want het is geen grapje van de makers denk ik toch.

Geplaatst:
Het is naarmijn weten een Bug, want het is geen grapje van de makers denk ik toch.

Ja, R* zal nu toch niet beginnen met "grapjes" in het spel te steken waarvan leven

afgaat zeker? :blink:

Geplaatst:

Kan het niet gewoon zo zijn dat er wel degelijk vuur is, maar dat je ps2 of pc gewoon even lekker langzaam doet (niet lekker, maar toch) waardoor het vuur zich nog niet laadt en je dus onzichtbaar vuur hebt? Dit heb ik namelijk echt al een paar keer gehad op de ps2 toen ik vier/vijf uur zat te spelen of zo. De ps2 wordt dan oververhit, is niet meer zo snel en laadt dus vuur niet zo snel zien.

Misschien dat je per ongeluk toch de Flamethrower hebt gebruikt, een stuk in de fik hebt gestoken met onzichtbaar vuur, en er door heen bent gelopen. Of zoiets...

Geplaatst:

Ik heb soms wel.. als ik bijvoorbeeld op een kistje of een ton sta, en dan schiet ik een Bazooka op een auto af... dat ik dan zelf in de Fik vlieg :blink:

Maja dit is gewoon een domme bug, en dat van in de fik vliegen.. ik denk dat Mister Fuji wel gelijk heeft...

Dit is cker geen easter egg ;)

Geplaatst:

ik heb dat ook wel eens! Zit ik met een bazooka allemaal brandweerwagens en ambulances op te blazen die zich op minstens 20 meter van mij af bevinden, vliegt CJ ineens in de fik

*geen EE*

Geplaatst:

Heb ik ook weleens :(

Loop ik met me vlammenwerper te "vlammen" :puh: .

Schiet ik opeens in de fik (dat is echt).

Ben ik uitgebrand. (ben inmiddels al 10 meter verder ofzo.) Sta ik weer in de fik. <_<

*Geen EE*

Geplaatst:

Ben ik uitgebrand. (ben inmiddels al 10 meter verder ofzo.) Sta ik weer in de fik. <_<

*Geen EE*

ik zit niet te vlammen dan met mijn flammenwerper maar ik vlieg in de fik ren egt 10 meter verder vlieg weer in de fik en dat gebeurt dan een stuk of 3x of je moet in de zee springen

zal dus wel bug zijn

Geplaatst:

*Geen EE*

ik zit niet te vlammen dan met mijn flammenwerper maar ik vlieg in de fik ren egt 10 meter verder vlieg weer in de fik en dat gebeurt dan een stuk of 3x of je moet in de zee springen

zal dus wel bug zijn

ik heb dat ook al een paar keer voorgehad in Los Santos en San Fierro

en die 2 keer was dat echt irritand want ik hat amper nog health :(

• 2 maanden later...
Geplaatst:

wow wacht het is geen bugg kijk maar is ff bij de cheats bij de weer cheats staat de cheat zonnig weer maar er staat ook de cheat extreem zonning weer dat kan ook zomaar zonder cheats wel eens in desert gebeuren dan is het zo heet dan er wel eens gewoon spontaan autos beginnen te roken en ontploffen en als cj voor zon 5 uur (game tijd) nie in een gebouw gaat met die hitten in de desert vliegt hij well eens in de fik er zijn ook andere meldinge geweest van dit evenement ik heb het ook meegemaakt! :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...