.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik geloof hem want ik heb het ook vaak gehad Reageren
King Room Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ziet er meer uit als onzin of het is een BUG.. of er is een verdieping beneden brand gesticht Room Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Tja dit is inderdaad een bug waar R* denk ik net op heeft gelet maar laat dit topic maar rusten voortaan..... Gtaboooy Reageren
Alexy Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Kopie van een stukje van CCC: Go to the level area of ground at the peak of Mt. Chiliad, where the mountain bike race is located. Take out a rocket launcher. Aim at the Mountain Bike. The green reticule will home in on the bike. Fire at the bike and blow it up. Then, aim at the bike again, manually. Note: The second time around, the reticule will not automatically aim on the "wreckage" of the bike. When you fire a second missile at the bike, CJ will catch fire. You can be 30 feet away and still catch fire. Also, the same effect has occurs when firing a missile at the bike to "blow it up", then shooting it with a sniper rifle. However when using the rifle it will usually require two or three rounds before CJ catches on fire. Voorals het niet duidelijk is: Schiet met een hittezoekende raket op een fiets, en doe dit nog een keer, nu sta je in de fik. Reageren
Sergio1991 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 wow wacht het is geen bugg kijk maar is ff bij de cheats bij de weer cheats staat de cheat zonnig weer maar er staat ook de cheat extreem zonning weer dat kan ook zomaar zonder cheats wel eens in desert gebeuren dan is het zo heet dan er wel eens gewoon spontaan autos beginnen te roken en ontploffen en als cj voor zon 5 uur (game tijd) nie in een gebouw gaat met die hitten in de desert vliegt hij well eens in de fik er zijn ook andere meldinge geweest van dit evenement ik heb het ook meegemaakt! dat heb ik nu echt nog nooit megemaakt en speel GTA SA al HEEEEEEEEEL erg lang!!! (meestal 6-7 uur per dag in de vakantie->dus zit ik wel in gametijd soms 5of meerdere uren in the desert terwijl het daar gloeiend heet is) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik heb het ook wel eens gehad, toen gebruikte ik rocketlauncher om de gangarea's te veroveren, en toen vloog hij de hele tijd in brand, ookal liep ik nergens doorheen, zo irritant want dan kan je niet geod richten ofzoiets was het Reageren
Skiete Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik heb ook weleens dat ik bij CJ's house sta, en daar rellen ga schoppen met mijn bazooka. Als er dan vlak bij een huis brand is en ik ga op het huis staan, vlieg ik ook wel eens in de fik zonder dat het vuur CJ raakt Misschien is dat de oplossing van dit probleem? Reageren
Caltson Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ik heb ook weleens dat ik bij CJ's house sta, en daar rellen ga schoppen met mijn bazooka. Als er dan vlak bij een huis brand is en ik ga op het huis staan, vlieg ik ook wel eens in de fik zonder dat het vuur CJ raakt Misschien is dat de oplossing van dit probleem? nee,het kan zijn dat in het huis vuur is hoor,(als de grond eronder solid is dan toch) Greetz Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Het kan in ieder geval niet de oplossing zijn, want het komt ook voor als je niet op een huis van iemand staat, maar gewoon op straat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.