Jump to content

The Last One


Spoon0612

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb de hele story line uitgespeeld en ook 100% complete. Ik zou nu een laatste Stangers&Freaks moeten krijgen met Franklin. Dit gaat over een Yeti die je moet neerschieten. (dit heb ik via Youtube gezien). Enkel komt de ? niet op de map, ik kan ook niemand hier voor opbellen. Komt dit pas na een paar dagen? Ik weet zeker dat ik alles heb want de checklist is 100%.

Ook kan ik al een tijdje na de story line te hebben uitgespeeld geen winkels meer bezoeken. Tattooshop, Kledingwinkels en Los Santos Customs. Komt dit door dat de verhaal lijn erop zit?

Bail Bonds

Met Trevor heb je op een gegeven moment een contact genaamd Maude. Je moet dan vier personages voor haar gaan onderdrukken en levend naar haar brengen. Ik heb haar als contact wel gevonden maar heb echter geen mail meer van haar gehad om de eerste persoon te gaan zoeken. Tussen de replays staat ook helemaal niets over deze stranger&freaks.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de bail bonds kan ik je wel helpen. Waarschijnlijk heb je die mail wel gehad, maar is hij al (automatisch) verwijderd. Had ik ook, dus dan moet je even op internet opzoeken. WikiGTA heeft deze informatie helaas nog niet. De Engelse Wikia al wel.

Ik denk dat je bij de andere gewoon even moet wachten, zou niet weten waarom hij niet komt. Misschien kun je opzoeken waar die jager zit? Ik heb die missie nog niet gehad, zit op 93%.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die mail wel al gehad hebt maar deze gewist is, zoals hierboven gesuggereerd wordt, dan vind je je eerste bounty in de steengroeve.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=785,517

Nadat je deze gevangen en afgeleverd hebt bij Maude, zul je vanzelf 'n nieuwe E-mail ontvangen met de volgende bounty.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Ik heb de hele story line uitgespeeld en ook 100% complete. Ik zou nu een laatste Stangers&Freaks moeten krijgen met Franklin. Dit gaat over een Yeti die je moet neerschieten. (dit heb ik via Youtube gezien). Enkel komt de ? niet op de map, ik kan ook niemand hier voor opbellen. Komt dit pas na een paar dagen? Ik weet zeker dat ik alles heb want de checklist is 100%.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Die laatse strangers en freaks komt van zelf wel.

Ik heb er ook een hele tijd op moeten wachten, dus een kwestie van geduld hebben helaas

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die mail wel al gehad hebt maar deze gewist is, zoals hierboven gesuggereerd wordt, dan vind je je eerste bounty in de steengroeve.

http://snapmap.wikig...le=&set=785,517

Nadat je deze gevangen en afgeleverd hebt bij Maude, zul je vanzelf 'n nieuwe E-mail ontvangen met de volgende bounty.

het werkte, hartelijk dank.

Ik heb dus echt alles gehaald behavel Simeon Yeterian (via Franklin schijn je ook nog een event kunnen doen) en deze bail bonds.

Ifruit app

Via je smartphone kun je precies zien bij de checklist welke strangers & freaks je nog moet. Ik heb ook via een youtube filmpjes gekeken waar de Jager van de Yeti zou moeten zijn. Ben daar naar toe gereden maar nog niets, ik denk dat ik inderdaad geduld moet hebben. Las bij de reacties op youtube dat sommige wel 2 weken ingame hebben gewacht.

Shops

Na de story line zijn alle shops dicht. Kan dus geen auto meer tunen via LSC, kleren kopen of naar de kapper, tattooshop. Beetje jammer!

Bewerkt: door Spoon0612
Link to comment
Delen op andere websites

Shops

Na de story line zijn alle shops dicht. Kan dus geen auto meer tunen via LSC, kleren kopen of naar de kapper, tattooshop. Beetje jammer!

Ik dacht van niet, bij mij zijn alle shops nog gewoon open, misschien dat het gebeurd bij de 100% maar daar weet ik niets zeker over.

Link to comment
Delen op andere websites

Shops

Na de story line zijn alle shops dicht. Kan dus geen auto meer tunen via LSC, kleren kopen of naar de kapper, tattooshop. Beetje jammer!

Ik dacht van niet, bij mij zijn alle shops nog gewoon open, misschien dat het gebeurd bij de 100% maar daar weet ik niets zeker over.

Nee ik had dit al voor 100%. Echt fucked up had nog wel wat auto's willen tunen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...