Jump to content

[vraag] komt de rat loader terug naar online?


ole23

Recommended Posts

Hallo formers.

Laast was ik wat aan het rond rijden door shandy shores en ik kwam toen de rat later tegen.toen daarna ging ik naar lsc.en wou hem daarna in de garage zetten maar dat kon helaas niet.ik las toen ergends op internet dat hij weg was gehaald verwegen een foutje of zo iets.

Kunnen jullie me wat meer vertelen of het later wel weer mogelijk is om de rat loader in de garage te zetten online.

Link to comment
Delen op andere websites

Ratloader is toendertijd uit online verwijderd omdat het niet Rockstars bedoeling was dat jij, als speler, dit voertuig kon bezitten. Door een fout van R* zelf, die de RL als Musclle ipv Utility geklasserd hadden, kon dit wel. Die fout zal dan nu hersteld zijn, waardoor je de RL nu wel weer kunt vinden, maar het niet langer mogelijk is deze ook daadwerkelijk te bezitten.

Athans ..... dat denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel crap dat je gewoon sommige dingen niet kan spelen op online. Ik vind de Rat Loader niet zo leuk, ook al kan je hem tunen als een hotrod. Het maakt me dan niet zo heel veel uit, maar toch vind ik het wel jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

@asphyxiated.hij is er nog wel.en je kan hem ook nog wel tunen.had ik laast ook gedaan iets van 20,000 dollar erin gestoken en toen kwam ik erachter dat je hem niet in de garage kon zetten dus ik ging toen naar lsc en verkocht hem en kreeg het geld wat ik erin heb gestoken terug. Ik Was er wel blij daarmee als je hem gewoon origineel laat en verkoopt aan lsc dan krijg je maar 600.maar als je genoeg geld heb kan je best gewoon voor de yolo erin rijden.getuned en all

Link to comment
Delen op andere websites

@tjarda1999.

en hoe doe je dat? of is het illegaal?.

er was 1 truckje voor om het te kunnen verzekeren enzo alleen dat je hem alleen kon brengen via mechanic ik weet niet of dat nog werkt

en is dat moeilijk om te doen? ik weet niet wat jij hebt een xbox of een ps3 want als je een ps3 hebt misschien kan je me dan helpen.
Link to comment
Delen op andere websites

@tjarda1999.

en hoe doe je dat? of is het illegaal?.

er was 1 truckje voor om het te kunnen verzekeren enzo alleen dat je hem alleen kon brengen via mechanic ik weet niet of dat nog werkt

en is dat moeilijk om te doen? ik weet niet wat jij hebt een xbox of een ps3 want als je een ps3 hebt misschien kan je me dan helpen.

add mij maar op ps3 het werkt nog weet alleen niet 100% Op de rat leader psn naam tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

@tjarda1999.

en hoe doe je dat? of is het illegaal?.

er was 1 truckje voor om het te kunnen verzekeren enzo alleen dat je hem alleen kon brengen via mechanic ik weet niet of dat nog werkt

en is dat moeilijk om te doen? ik weet niet wat jij hebt een xbox of een ps3 want als je een ps3 hebt misschien kan je me dan helpen.

add mij maar op ps3 het werkt nog weet alleen niet 100% Op de rat leader psn naam tjarda1999

oke ik zou je even een friend request sturen mijn psn is grnlxx21342
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...