3L1077 Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Hey Ik loop nu al een tijdje rond met een vraag. Als ik gewoon op straat kom, heb ik geen armor aan, mijn blauw balkje onder de map is dus ook leeg. Toch heeft m'n character altijd wel een kogelvrij vest aan, maar dat doet niets, aangezien de blauwe balk leeg is. Ik zou dus eigenlijk graag weten hoe je van dat vest afkomt, aangezien het niet meteen mooi is, en het dus ook niets doet... Iemand een idee? Alvast bedankt Eliott Reageren
PrutserNL Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Kan je via inventaris aanpassen, via de back knopje (xbox) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Inderdaad, je moet naar het menu in GTA 5 zelf. Ik weet dat je op PS3 speelt, dus door middel van select. Daarna naar inventory en als het goed is moet daar iets te vinden zijn over body armour. Die moet je dus op none zetten. Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Bedankt mannen, eindelijk dat lelijke gedrocht weg! Reageren
TryX Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 jammer dat hij toch bij het opnieuw starten weer terug is.. Reageren
R3ne Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 pcies..vind dat rockstar dat anders had moeten doen..dat je kon kiezen dat hij uit blijft wanneer je hem uitzet ..en aan wanneer je het aan zet Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 pcies..vind dat rockstar dat anders had moeten doen..dat je kon kiezen dat hij uit blijft wanneer je hem uitzet ..en aan wanneer je het aan zet bij mij komt die nooit terug hoor Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Bij mij is hij ook niet teruggekomen..? Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 jammer dat hij toch bij het opnieuw starten weer terug is.. save je je game wel goed? Eerst naar single player en dan pas je ps3 uit. Reageren
R3ne Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 als ik stop ga ik vanuit online naar quit session dan gaat ie indd naar sp ga er vanavond beter opletten dat als ik stop de armor eerst uitdoe.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.