Ice Cold Killa Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Een vraagje: Hoe wil je de muziek in het spel krijgen? Reageren
Mpp Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 ik maak aleen beats hiphop maar kweet nie of jullie het mooi vinden Reageren
Wrieh Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ik kan liejes downlaapen met limewire :$ En mischien kun je liedjes ui vice city er in doen zo als Video killed a radio star Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik weet niet waar je muziek voor nodig hebt, maar ik heb wat zonder auteursrechten, want het is door mij gemaakt. Ik heb cd met hihop muziek/beats gemaakt met ejay. er staan wat samples op deze site . Als je interesse hebt kan ik meer sturen. Reageren
EXIT Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 de liedjes van VC zijn ook auteurs rechtelijk beschermd Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Weet je eigenlijk wel hoe je het station ingame moet zetten? Of begin je iets zonder er bij na te denken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.