Forever GTA Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Wat vind jij de beste films die dit jaar 2013 zijn uitgekomen? En om een beetje inhoud ook te krijgen, meningen kunnen gegeven worden, en vragen over waarom degene die film de beste vind. Nou zijn er ook films van vroeger weer uitgebracht, die horen hier natuurlijk niet bij maar ze je mag ze wel plaatsen. Het is weer heel moeilijk kiezen dit jaar komen steeds meer bij, maar met moeite ingekort en met * de beste. Gangster squad Mama Silent hill revelation 3d Django unchained Silver linings playbook* Daglicht* The great Gatsby 3d Riddick The last stand Safe haven* Oz the great and powerful Evil dead* Oblivion The big wedding* Thor 2* Star trek 2* Fast and furious 6* Superman man of steel* The lone ranger Pacific rim* The wolverine 3d* Percy Jackson 2 Kick ass 2* Malavita (The family) Gravity Escape plan Frozen The hobbit 2* En deze docu's horen er ook bij. The nieuwe wildernis Lincoln The butler Mandela:long walk to freedom Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Voor mij toch wel World War Z. Heerlijke film met leuke/goeie acteurs en een paar spannende momenten. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Ik vond Fast and Furious 6 heel vermakelijk. Django Unchained vond ik ook een prachtige film. Ik mis in het lijstje trouwens White House Down. Ook een mooie actiefilm. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Voor mij een hele duidelijke nummer 1: Django Unchained. Geweldige film, één van de betere die ik afgelopen jaren heb gezien. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Zie hier mijn favorieten van '13! Now you see me Oblivion Olympus has fallen World War Z Despicable Me 2 Jack The Giant Slayer Random order, allemaal topfilms! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Ik mis in het lijstje trouwens White House Down. Ook een mooie actiefilm. Dat klopt net als die andere film waar het meisje op t eind met de vlag wappert, maar ze hebben t bij mij net niet gehaald. World war z zou er bij zitten als t geen domper was. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Now You See Me Bro's Before Ho's Reageren
Shopke Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 World War Z en Silver Linings Playbook Niet heel veel nieuwe films in 2013 gezien. Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Ik heb volgens mij geen enkele film uit 2013 gezien :$ Ik kijk wel veel documentaires, bijna-films en series. Nee, ik kan me echt geen film herinneren uit 2013. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.