Jump to content

Franklin de zoon van Frank Tenpenny?


TrueSkum

Recommended Posts

Hallo alle GTA fans, ik ben nieuw hier op 't forum maar ik zat ff na te denken toen ik op verschillende wiki's zat te kijken las ik dat in de missie "Catalyst" Tenpenny over zijn vrouw haar verslaving praat en de moeder van Franklin was ook verslaafd was en dat over zijn vader nooit of weinig wordt gepraat en ze delen de zelfde naam, wat denken jullie, een knipoogje van Rockstar?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TrueSkum

    7

  • Phoenyxar

    3

  • FcUtreg4Life

    3

  • Sir_Ballas

    2

De personages uit het III-era bestaan niet in het IV-era.

Niet geheel waar. Personages als Donald Love komen in beide era's voor.

Maar om op je vraag te antwoorden: half Davis is verslaafd aan van alles en nog wat, dus het lijkt me nogal onnodig om de link te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee maar omdat de vrouw van Tenpenny alleen genoemd is in San Andreas, en ook omdat de moeder van Franklin ook alleen genoemd wordt en niet gezien wordt in V, kan het best toch zo zijn en dingen uit de III-Era worden best genoemd in V want als je met Lamar ontsnapt in de missie "Hood Safari" praten ze over dat Grove Street lang geleden niet van de Ballas was en dat is toch echt een verwijzing naar Grove Street Families.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef toch argumenten waarom ik dat denk, heb je mij ooit zwart horen zeggen als mijn argument? En Tommy en Michael komen uit hele verschillende omgevingen tenpenny en Franklin daarentegen niet.

Bewerkt: door TrueSkum
Link to comment
Delen op andere websites

Wees een beetje aardig voor TrueSkun heren, hij beargumenteert zijn mening goed en post dit om ons eventueel wat bij te kunnen brengen :D Leuk dat je dit met ons deelt. Overigens maak je het wel een beetje verwarrend door de 'achternaam van z'n tante' er bij te halen. Je bedoeld waarschijnlijk dat hij de achternaam van z'n moeder heeft, en dat hij nadat zij gestorven is, Franklin bij haar zus - zijn tante dus - is gaan wonen? Overigens heb ik eigenlijk wel weinig of geen gegronde tegenargumenten gevonden, dus vind ik je theorie zo slecht nog niet. Of het zo effectief ook is, betwijfel ik, ik geloof er niet in wegens de enorm weinige linken tussen het III era en het IV era op het vlak van personages. Maar mijn 'theorie' bewijst uiteraard ook niks.

Overigens: Welkom op het forum, hopelijk lezen we nog meer je! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...