Jump to content

Franklin de zoon van Frank Tenpenny?


TrueSkum

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TrueSkum

    7

  • Phoenyxar

    3

  • FcUtreg4Life

    3

  • Sir_Ballas

    2

Hoewel het theoretisch altijd mogelijk is, denk ik van niet. Enige houvast is dat beiden Afro-Amerikaans zijn en beiden Frank(lin) heten. Vind ik persoonlijk nogal magertjes om zo'n conclusie aan te verbinden. Daarbij helpt het natuurlijk ook niet dat ze verschillende achternamen hebben. Al is het altijd mogelijk dat Franklin de naam van z'n moeder aan heeft genomen, zijn daar geen concrete aanwijzingen voor te vinden.

Ik denk het niet Tenpenny is een agent en franklin niet.

Huh? Dus omdat een vader een agent is, is de zoon dat automatisch ook? :?

:D

Uit ervaring weet ik dat dat, de Amerikaanse Ieren uitgezonderd, eerder niet het geval is dan wel.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat 't waar is, alleen vind ik het wel opmerkelijk waarom een setting is gekozen dat Franklins moeder waarschijnlijk dood is gegaan aan door haar drugsverslaving en dat tenpenny's vrouw ook verslaafd was en dat over de vader van Franklin helemaal niks wordt gezegd. Ze komen ook uit dezelfde buurt, en delen dezelfde voornaam, Franklin is trouwens in 1988 geboren volgens de Engelse GTA Wiki, dus het zou best wellus kunnen en daar hoop ik stiekem ook op.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ... goede argumenten, maar ...

1- In dat soort achterstandswijken is drugsverslaving aan de orde vd dag.

2- In dat soort achterstandswijken is het doodnormaal dat 'n kind zijn/haar vader niet kent.

Hoewel het je theorie dus wel degelijk ondersteund, is het anderzijds zo nietszeggend als wat.

BTW: Hoe kom je erbij dat beiden uit dezelfde wijk komen? Ik zeg niet dat het niet zo is hoor, maar ik kan me niet herinneren dat er aan Officer Tenpenny 'n woonplaats/buurt werd gelinkt. Vandaar.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Dat maakt niet uit hoor, ze komen namelijk beiden uit ongeveer dezelfde buurt, dat is specifieker en maakt het tegelijkertijd meer en minder plausibel. Omwille van de redenen die hierboven zijn aangehaald. Voor mij blijft het gewoon iets toevalligs.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het bekend hoe oud Franklin is? Tenpenny werd toch in 1992 vermoord, en GTA V speelt zich in 2013 af... Dus als Franklin niet minstens 21 jaar oud is, kan het niet.

Franklin is 25 jaar. Dus er is een kleine kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat Franklin de zoon van CJ is.

Mag ik eens een aantal feiten, of wat informatie, en hoe kom je überhaupt met die theorie? :7

Enkel Franklin z'n stem lijkt soms op die van C.J. Verder zie ik niet echt overeenkomsten tussen de twee. Dat Franklin echt de zoon van C.J is onmogelijk. Dan had Rockstar daar wel iets van in het verhaal gestopt, of andere hints. (denk aan fotolijstjes @ slaapkamer).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...