gammie_ Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Hoi ik heb een save game gewdownload en die Cj heeft nou heelveel wapens en als ik in een auto stap komt er auto automatiesch dat hij een wapen heb in de auto maar ikwil dat niet dus ik denk ik laat hem ff verzuipe of ik schiet die wapens leeg maar dat kan niet want als ik bijv. 240 kogels heb en ik schiet en ik stop staat er weer 240 Heeft iemand een cheat of mogelijkheid om die wapens toch weg te krijgen of dat hij niet automatich die wapen pakt als ik in een auto stap???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Hij heeft (van wie je hem gedownload hebt) gecheat: Oneindig Ammo. En je krijgt automatisch een sub-machine gun als je op een auto/motor/fiets/vliegtuig gaat zitten. Voor deze cheat opnieuw in. PC: Fullclip PS2: L1, R1, Square, R1, Left, R2, R1, Left, Square, Down, L1, L1 Xbox:Left Trigger, Right Trigger, X, Right Trigger, Left, Black, Right Trigger, Left, X, Down, Left Trigger, Left Trigger Dat is de oplossing :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 het werkt niet er staat wel bij die cheat van jou deafict ofzo iets maar als ik schiet gaat het weer omhoog dus het helpt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 misschien gaan de wapens weg als je gearresteerd word of de save game is 100%, de kogels kunnen dan nooit op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.