Jump to content

muziek op ps3


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Hallo ik heb op mijn ps3 een functie muziek en als ik die aanklik kan ik naar mijn laptop maar als ik die aanklik dan komt het volgende: Toegan tot de mediaserver is niet toegestaan het is mogelijk dat de systeemnaam van dit PS3-systeem "PS3-967" niet geregistreerd is controleer de instellingen voor de mediaserver Hoe krijg ik dan toegang tot de mediaserver.

MVG

IamCrazyBrian

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit je je laptop erop aan of gewoon een USB-stick/harde schijf? Het is al een tijd geleden dat ik een USB-stick/harde schijf heb aangesloten op mijn PS3, maar ik meen me te herinneren dat je gewoon zonder problemen in de map moet kunnen geraken.

Als je die foutmelding krijgt, is dat waarschijnlijk teken dat je die laptop niet op de PS3 kan aansluiten. Probeer eens je muziek op een harde schijf/USB-stick te zetten, dat zou wel moeten lukken.

Misschien is het ook mogelijk dat je de map apart moet openen, druk eens op driekhoekje, dan zou je een menu moeten krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...