The_W Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb even een vraagje, ik ben bezig met een mod en nu wil ik de politieauto's in SA een nederland tintje geven. Mijn vraag is of het al mogelijk is om een totaal nieuwe texture aan een auto te geven of moet hier nog een programmatje voor geschreven worden. Reageren
SWYV Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 misschien opzoeken met IMG Tool naar je gewenste auto en ja dat is wel mogelijk om je eigen texturen te maken voor GTA SA hierbij heb jij alleen IMG Tool nodig om TXD bestand uit te halen en openen met "TXD WorkShop" en dan je gewenste texture te exporteren en voila begin maar , maar als jij hem terug wil zetten, moet wel als BMP afbeelding opslaan Reageren
The_W Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Wat jij uitlegd kan ik verder al, ben bezig met een fryslan mod voor gta, maar het probleem is om bv de politieauto's in zijn geheel te voorzien van de blauwe en oranje strepen en de logo's op andere plaatsen neer te zetten. Dit lukt niet omdat je alleen de kleuren kan veranderen van de politieauto, en de huidige logo's en zo kan veranderen. Ik moet een totaal nieuwe texture aan de politieauto kunnen geven en volgens mij is daar nog geen programma voor SA voor. :blink: Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Het kán...maar het is wel moeilijk. Je moet zeer precies te werk gaan. Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 wat zijn de txd bestanden van de politie autos?? Reageren
Hilary fan Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Als je het volgende bestand C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\ carcols.dat opent met kladblok dan kun je van elke auto de kleuren veranderen inclusief Politie, brandweer, ambulance. Heb ik ook gedaan, heb nu rode groen blauw/groen politie auto's ja kan alleen niet zelf een indeling maken van welke kleur waarmoet Bewerkt: 21 juli 2005 door Hilary fan Reageren
killerfist Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) er is een toturial voor op de nieuwe modding site daar staan ook alle kleuren op ik snap alleen niet waarom die kleuren het niet doen <_< Bewerkt: 21 juli 2005 door killerfist Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Deze kleuren gelden niet voor alle auto's. Voor speciale auto's zoals een politiewagen is die kleur niet via dat bestand te veranderen. Reageren
killerfist Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ik heb het ook met de pcj600 geprobeerd maar dat werkt ook niet Bewerkt: 21 juli 2005 door killerfist Reageren
Hilary fan Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 ik heb ook een turtail gelezen maar die klot niet is voor VC denk ik. Maar met de SA versie staan de kleuren gewoon vernoemd en kun je alles aan passen, ook de politie Reageren
Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Dat is waarschijnlijk omdat iedere wagen een kleurtje moet krijgen toegewezen door dat bestand. Maar niet bij iedere auto werkt dit. Reageren
Upstream Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 ik zou graag willen weten hoe de txd bestand van politie autos heten, niet hoe je de kleuren zou kunnen veranderen. Maar het enigen wat ik vind is het interieur. Kan iemand me nu eens kunnen vertelen wat de txd bestanden zijn van politie autos en niet hoe ik de kleuren kan verandere in het script Reageren
killerfist Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 als ik die cijfers heb veranderd gebeurt er niks Reageren
The_W Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Het klopt dat er alleen maar een interieur te vinden is van de politieauto. Je kan namelijk alleen de kleuren veranderen omdat hij dat uit een algemeen bestand haalt. Dus als iemand weet hoe je een eigen body texture bestand kan maken voor een auto, meld het dan ff, tot nu toe heb ik de politie auto alleen maar wit kunnen maken Reageren
Upstream Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) je kan wel de stickers op de zijkanten veranderen als je wilt (van "police" en "LS"). Die staan in model/generic/vehicle maar dat zijn alleen maar de letters op de auto (politie heli's en moters veranderen dan ook mee!!!) Bewerkt: 24 juli 2005 door DMWTM30 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.