GTAKevin023 Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Geplaatst: 31 januari 2014 Hey, Jongens, ff vraagje. Ik heb best vaak last van het laden van jobs in online. Hij is dan aan het laden maar er gebeurd niks, hij blijf maar laden. Of het nou een race is of een job, nieuwe sesions blijven maar laden. Gelukkig gebeurd dit niet altijd maar voor een splinternieuwe xbox 360 en nieuw spelletje vindt ik dat hij wel te vaak problemen heb. Ik weet niet waar in dat ligt, weten jullie dat misschien? Of zijn er mensen die er ook problemen mee hebben? Met vriendelijke groeten, GTAKevin023. Reageren
UberBug Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 Zo te zien connectie problemen met de servers van R*. Hoogstwaarschijnlijk ligt dit aan je internetverbinding/instellingen. Heb je al o.a. je dns instellingen veranderd? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 Ja man. Heb ik gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.