Kaitjee98 Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 Weet iemand waar ik online een stropdas kan kopen? Alvast bedankt! Reageren
Michael Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 (bewerkt) Die kan je onder ander bij Ponsonbys. Er zijn een aantal winkels in Los Santos, waar ik hem gekocht heb was Rockford Hills. Bewerkt: 1 februari 2014 door Asphyxiated Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 Ik ben ook al in Posonbys geweest maar ik kan het niet vinden :/ Reageren
UberBug Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 Je moet dan eerst een Suit Jacket en een business shirt kopen/unlocken voordat je een stropdas om kan doen. De stropdas (Ties) is te vinden in het hoekje van de accessoires (glazen display) Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 Is gelukt thnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.