Jump to content

GTA 5 First Person View MOD!

Recommended Posts

Geplaatst:

Er werd in de titel, en het filmpje dat het voor de Singleplayer is. Dit topic staat dus verkeerd en zou een schopje kunnen krijgen naar GTA V 0_0

Desondanks is het wel leuk. Ik vind het jammer dat Rockstar Games wel de keuze geeft om te kijken buiten het glas, maar niet binnen.

Vreemde vraag, maar het modificeren van games op Console's is toch niet toegestaan? :$

Geplaatst:
Er werd in de titel, en het filmpje dat het voor de Singleplayer is. Dit topic staat dus verkeerd en zou een schopje kunnen krijgen naar GTA V

Ik was in dubio waar ik 'm moest plaatsen...is veroorzaakt door de character in het filmpje...maar kan en mag ook naar de singleplayer ;)

Geplaatst:

Deze mod maakt de game zoveel beter! Al sinds GTA III mis ik een dergelijke cameraoptie! Ik begrijp niet waarom R* dit er niet standaard instopt.

Vreemde vraag, maar het modificeren van games op Console's is toch niet toegestaan? :$

Dat is geen vreemde vraag hoor, dat is een vrij normale vraag. Volgens mij verschilt dat per game en console. Vastgelegd in de algemene voorwaarden enzo :puh:

Geplaatst:

Dat is geen vreemde vraag hoor, dat is een vrij normale vraag. Volgens mij verschilt dat per game en console. Vastgelegd in de algemene voorwaarden enzo :puh:

Volgens mij mag je die wel vragen hiero toch? :puh: Je moet toch een flashd Xbox/PS3 hebben. Heeft niemand die ik ken hierzo :puh:

---

Ik zag hem al een paar dagen geleden, en dacht van 'DIT MOETEN ZE ER IN DOEN!'

Geplaatst:

Deze mod maakt de game zoveel beter! Al sinds GTA III mis ik een dergelijke cameraoptie! Ik begrijp niet waarom R* dit er niet standaard instopt.

Inderdaad! De interiors van de voertuigen zijn er niet om ergens dood te gaan. Zou leuk zijn als Rockstar Games dit ooit erin gaat zetten. Aangezien het gewoon dan veel meer uitgebreid is :)

Haha, bedankt :)

Geplaatst:

Mocht V op PC komen, dan komt er bij mij ook zo'n soort mod. Heb dit ook voor IV, vind het jammer dat het er niet standaard in zit. Het maakt vooral een ritje door de stad veel 'echter'. Als ik IV doe, stap ik altijd in de bus en ga in first person door de meest smalle straatjes :puh:

Geplaatst:

De interieurs zijn er niet echt voor gemaakt voor de first person camera. Als ze dit wel zouden doen zou het weer extra tijd kosten. Bij de cabrio's is het ietwat gedetailleerder omdat dat beter zichtbaar is. Het is low poly en veelal textures. Ook het stuur, gaspedaal en pook zijn niet geanimeerd. Als ze hiervoor een update in een DLC zouden doen zou het een geweldig verkopende DLC zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...